Kjeppkinesen Haha gulligt. 25e april och ironin tränger igenom det annars så svårgenomträngliga internet. 5e maj var det mer uppriktigt menat. Tänker du förneka det?
Ja det ingår men om du/ni ska gnälla på att Cluben gör samma misstag år ut och år in vill jag visa på att det egentligen börjar ända här ute på löken. Det är vi supportrar och medlemmar som är ytterst ytterst ansvariga. Det är vi som i föreningdemokratins anda ändå har det yttersta ansvaret för föreningen i min mening.
Att då sitta och hylla sportchef i maj och sen vilja avsätta/sparka alla i december är så klassiskt Cluben-supporter/medlem/whatever så det finns inte.
Man ska tvinga alla anställda i LHC att “titta sig i spegeln” men själv kan man skriva/göra/yttra samma saker år ut och år in.
Nu tycker jag att du och alla andra som känner sig träffade av min kritik, tar sig en funderare om det här sättet att bilda opinion och hype kring/runt Cluben i slutändan gynnar eller missgynnar Linköping Hockey Club.
Märker att du går i försvar med “det ingår i supporterskapet” men det ger ju absolut ingenting att resonera så. Exempel åt andra hållet: “Det ingår i en sportchefs roll att det kan bli fel”. Ja det kan hända, men och?