Jag tycker det är bra att försök görs att få till en bättre kommunikation mellan LHC och supportrar.
Det grundar sig ju trots allt i att de flesta vill ha en transparens som inte riktigt finns där nu.
Spydiga svar från Roger, riktigt onödigt - men samtidigt har jag svårt att se vad han ska svara istället. Att som supporter förvänta sig uttömmande svar angående olika värvningar och floppar tycker jag är verklighetsfrånvänt. Det är väl ingen klubb som skulle göra det? Jag tycker de skulle kunna publicera någonting på siten (eller skicka ut mail) som förklarar vad som görs för att vända det hela samt att man bjuder in till ett möte efter säsongen är avslutad för att utvärdera.
Benägen att hålla med Roger om det märkliga uttalandet “Det är vi som är LHC, inte ni”. Va fan? Varför skulle inte Pajen vara LHC när han lirat i klubben flera år och är GM? Eller Broc/Gordon/Junland/Törna mm? Alla som lägger ned tid för att försöka föra LHC framåt är väl LHC.
Ett uttalande som bara skapar mer friktion i min värld. Finns ju inget rätt eller fel om vem som är mer LHC. En supporter kan följa cluben i 2 år och inte pitcha in i ett öre (förutom cmore då möjligtvis) men ändå kalla sig för “vi är LHC, inte ni”. Det blir bara konstigt och skapar “vi och dem”, även om LHC själva är ganska duktiga på att skapa den friktionen redan.
Med det sagt är Rogers svar allt annat än tillfredsställande. Hans irritationen lyser verkligen igenom med svaren.