StevieY wroteSåg FBK-Detroit innan och om man jämnför det arangemanget mot LHCs så var det klasskillnad.
Bättre spel såklart men ochså allt runtomkring!
Jag har då inte Corren och har inte sett vad de kört för annonser där och bor heller inte i Lkpg och vet inte hur man tapetserat stan med info runt evenemanget.
Men gällande info på LHC-webben så var det NADA, ingenting! Det fanns en liten puff på framsidan, som ledde till Ticnet. Jag har haft liknande puff på vår hemsida för annat hockeylag för att stötta upp detta, men kunde bara länka till Ticnet jag också, hade hellre länkat till samlingssida hos LHC.
Kan tycka att det är ganska dåligt att man inte ens knåpat ihop en sida på sin web om det hela. Ingen info alls, inget om St Louis lag, historik, resultat, nuvarande spelare, profiler eller någonting. Inget om NHL Challenge konceptet, som ju faktiskt fanns då det fanns merchandise runt detta (till och med specifika grejer med matchdagens datum på)
Det var som sagt på hemsidan helt dött. Såg man det som en träningsmatch i mängden? Märkligt i så fall.
Detta "paket" skulle ju skötts mycket bättre och framförallt skulle man från början värderat attraktionskraften och anpassat de olika biljettpriserna från början till en rimlig nivå för att kalkylera med att gå precis runt eller nån 100.000 plus om man fyller hallen. Byggt upp ett sug runt evenemanget och få ut det man ville - marknadsföring.
Något att tänka på nästa gång man får chansen, om sådär 15-20 år eller så. :roll: