Hellraiser Alltså, jag är lite lätt förvirrad. Hur många är anmälda? Vilka reserver är inräknade? Styr upp detta, någon. Tack på förhand
Tobbe901 Hur ser det ut inför fredag? Har en polare som mer än gärna är med och spelar om det finns plats?
smocken_jesus Problemen är sort of lösta så jag är som Tobbe säger kommer jag att delta på fredag och det krävs tydligen 3 baljor för skytteliga-ledning. Inga problem :wink:
köttet Hellraiser wroteHur är det? Behövs jag? Antar det när någon (inga namn nämnda) är borta. Eller? Återkom gärna så jag kan planera min fredag. 8) Emil kunde väl inte? Så dra på dig tröjan du! Det finns ju dessutom en viss risk att jag inte kommer att kunna slutföra matchen, även om jag hoppas på det bästa.
1986 Hellraiser >> Det är lagfest på fredag. Oavsett om du spelar eller inte så behöver du inte planera in något annat 8)
Hellraiser Hur är det? Behövs jag? Antar det när någon (inga namn nämnda) är borta. Eller? Återkom gärna så jag kan planera min fredag. 8)
1986 Jasså, när det vankas lagfest så är Köttet redo att spela igen.......... :twisted: Nejdå, välkommen tillbaka! Hoppas vaden håller hela matchen och för framtidens matcher också, för den delen.
köttet Dags för comeback! Jag vågar dock inte utlova att vaden håller hela matchen, svårt att veta när man inte provat. Men eftersom jag vet att mina lagkamrater har sjukt bra kondis så är jag övertygad om att ni klarar er på nio om jag faller bort... 8) Count me in!
Rosin Markus wroteFörlorade White Lions mot Kristen Innebandy med 9-1?! Att torska mot Tälje, HV, Luleå och St. Louis är en sak.... men Kristen Innebandy? Tänk på vilka ni representerar. 🙂 Var får du allt ifrån? 🙂 Vi har aldrig mött Kristen Innebandy och kommer inte heller göra det i serien. Förhoppningsvis får vi möta dem i Cupen.
Markus Förlorade White Lions mot Kristen Innebandy med 9-1?! Att torska mot Tälje, HV, Luleå och St. Louis är en sak.... men Kristen Innebandy? Tänk på vilka ni representerar. 🙂
Hellraiser Det stora problemet stavas träningshall och tider. Men jag vet att det ligger förfrågningar ute på div. håll. Hoppas på en lösning!