Tobbe901 Rosin wroteVad säger vi om en träningstid kl 16-17 på fredagar? Inte helt optimalt sett till jobb osv, men det är den enda lediga tiden jag kan få tag på... Skriv gärna här om ni kan eller inte... Jag kan!
Rosin Vad säger vi om en träningstid kl 16-17 på fredagar? Inte helt optimalt sett till jobb osv, men det är den enda lediga tiden jag kan få tag på... Skriv gärna här om ni kan eller inte...
Hellraiser Robie wroteTack för en härlig lagfest igår kväll. Blev riktigt draaaagen där, efter en sen match och knappt med käk. :lol: Då är vi två. Dra åt fan va bakis jag var i morse......
Robie Tack för en härlig lagfest igår kväll. Blev riktigt draaaagen där, efter en sen match och knappt med käk. :lol: Helt klart en godkänd match, där försvaret ska ha en stor eloge. Det var ett skitmål vi släppte in.
köttet 1986 wroteSkämt åtsido. Vi gör vår bästa match för säsongen, och det kunde lika gärna blivit 1-0 till oss om bollarna hade studsat till vår fördel. Vi ska vara nöjda. Insatsen ska vi absolut vara nöjda med. Försvarsspelet, även boxplay, funkar riktigt bra för första gången den här säsongen. Så ska vi fortsätta. Sen ska vi jobba med vårt PP, för vi tappar alldeles för mycket bollar där. Vi måste bli bättre på att ställa upp och spela runt i den spelformen.
1986 Uffe wrote Själv gjorde jag vad jag kunde för att från coachposition hjälpa laget [...] Därav förlusten? :twisted: Skämt åtsido. Vi gör vår bästa match för säsongen, och det kunde lika gärna blivit 1-0 till oss om bollarna hade studsat till vår fördel. Vi ska vara nöjda.
Uffe Tyvärr ännu en förlust WL nu ikväll, trots bra spel stora delar av matchen framförallt defensivt blev det 1-0 förlust mot Pickhult. Många spelare förtjänar enligt mig beröm men jag vill ända ge extra plus till "Pajen" Rosin vars spel i boxplay höll hög klass. Själv gjorde jag vad jag kunde för att från coachposition hjälpa laget men tyvärr räckte det inte till.
Rosin Jonstad wroteVi tar det lite halvlugnt på festen sen hemma hos mig. Jag har ingen lust att få brev den här helgen också! HA!
Jonstad Vi tar det lite halvlugnt på festen sen hemma hos mig. Jag har ingen lust att få brev den här helgen också!
Uffe Jag dyker självklart upp som stöd på matchen, festen mer tveksamt eftersom jag ska upp strax efter 6 imorgonbitti.
1986 Uffe >> Tyvärr så är vi redan full lag, och det är lite fult att peta undan reserver såhär sent. Du är dock mer än välkommen som publik/stöd och som deltagare på den efterföljande lagfesten. Hoppas att du kommer!
Uffe Fick precis veta att min dömning blivit inställd så krisar det med folk kan jag ställa upp, vare sig det är i mål eller ute
Hellraiser OBS! OBS! OBS! Tidigare samling idag! Vi ses 19:40 för lite uppsnack och genomgång. Sprid ordet! OBS! OBS! OBS!
1986 Robie >> Om vi säger så här: Ta med "energidryck" till efter matchen, så löser vi det. :twisted:
Jonstad Coachen ska vara med och lira imorgon. Efter matchen så blir det en liten lagfest hemma hos mig!
köttet Jag är sugen, men med sjuka barn så vågar jag inte lova något. Men matchen kommer jag till. Så jävla sugen efter att ha fått stå över i 4 veckor nu. Har vi styr på att vi åtminstone får fullt lag? Lite ordning och reda är bra.