Jonteman jlj83 wrotehttp://www.eurosport.se/ishockey/elitserien/2008-2009/power-rankings-elitserien_sto1945222/story.shtml Trevlig läsning =) Fast jag får det till 5 backar av landslagsklass. Hävelid, Mange, Fernholm, Gunnarsson och Aalto. 🙂 Även om det är synd med Fernholms rehab.
Pucken Asplund # 77 wroteEnligt Hemlin är det fullt på forwardssidan. Antingen mörkar Hemlin eller så stämmer inte min källa(Han har aldrig haft fel hittills) 8)
exile82 Pucken wroteAsplund # 77 wroteEnligt Hemlin är det fullt på forwardssidan. Antingen mörkar Hemlin eller så stämmer inte min källa(Han har aldrig haft fel hittills) 8) Hemlin är nästan rikskänt för sina mörkningar. Du kan gott utveckla det du har hört utan att nämna namn (även om du gärna får det)!
Pucken exile82 wrotePucken wroteAsplund # 77 wroteEnligt Hemlin är det fullt på forwardssidan. Antingen mörkar Hemlin eller så stämmer inte min källa(Han har aldrig haft fel hittills) 8) Hemlin är nästan rikskänt för sina mörkningar. Du kan gott utveckla det du har hört utan att nämna namn (även om du gärna får det)! kan väl säga så mycket som om det stämmer så lär ingen bli besviken(även jag tycker det är för bra för att vara sant)
exile82 Pucken wroteexile82 wrotePucken wrote Antingen mörkar Hemlin eller så stämmer inte min källa(Han har aldrig haft fel hittills) 8) Hemlin är nästan rikskänt för sina mörkningar. Du kan gott utveckla det du har hört utan att nämna namn (även om du gärna får det)! kan väl säga så mycket som om det stämmer så lär ingen bli besviken(även jag tycker det är för bra för att vara sant) Va fan, så där kan du ju inte säga! 🙂 Jag vet att det bara är ett rykte, så inga garantier finns! Är han svensk? Jänkare? Powerforward? Sniper?
Pucken exile82 wrotePucken wroteexile82 wrote Hemlin är nästan rikskänt för sina mörkningar. Du kan gott utveckla det du har hört utan att nämna namn (även om du gärna får det)! kan väl säga så mycket som om det stämmer så lär ingen bli besviken(även jag tycker det är för bra för att vara sant) Va fan, så där kan du ju inte säga! 🙂 Jag vet att det bara är ett rykte, så inga garantier finns! Är han svensk? Jänkare? Powerforward? Sniper?sniper inte europe
exile82 Solid wroteDarren Haydar???? Med tanke på att han har figurerat på vår Silly ett antal gånger så känns det spontant som att det skulle vara han. FBK är ju oxå intresserade men jag har inte hört eller läst något i t.ex. kvällspressen om att FBK skulle vara nära Haydar.
Qvintus Att man var ute och drack bira/jäger idag. Fick sällskap av många LHC spelare vid bordet. Stort grattis till Pajen....
Blom Mycket möjligt att det kan vara Niko som pucken menar men samtidigt säger han att det han hört är för bra för att vara sant och SÃ… bra är inte greken.. Eller Haydar för den delen..
13ulow Magnusson wroteMike Knuble kanske saknar kebaben i Lkpg? 8) Vem gör inte det? :lol: (satans stockholmare som inte vet hur man gör bra kebab) Men Knuble till LHC ÄR för bra för att vara sant...
Pucken Blom wroteMycket möjligt att det kan vara Niko som pucken menar men samtidigt säger han att det han hört är för bra för att vara sant och SÃ… bra är inte greken.. Eller Haydar för den delen..håller helt med i ditt resonemang.
alfie "För bra för att vara sant" är väldigt tunga ord. Haydar hade gjort mig skitglad, men det är ju inte för bra för att vara sant. Hoppas din källa stämmer för de orden du har använt, Pucken, får mig att hoppas på typ Knuble.
MagnuM alfie wrote"För bra för att vara sant" är väldigt tunga ord. Haydar hade gjort mig skitglad, men det är ju inte för bra för att vara sant. Hoppas din källa stämmer för de orden du har använt, Pucken, får mig att hoppas på typ Knuble. Eller Kristian Huselius? Där snackar vi för bra för att vara sant! // MagnuM