Firsov wroteTony spelar hos oss precis som han har lovat och sagt, skulle det bli på annat vis beror det nog mer på de dollar-tecken som glimtar i ögonen hos Helber och co.
Jag var också helt övertygad om det.. Ett tag. Sen insåg jag att han nog trivdes rätt bra därborta. Han har dessutom själv inte uteslutit att han spelar vidare där i framtiden. Jag tror nog att den där glorian på hans huvud som många (inkluderat mig själv) satte när det var "klart" att han kom hem kanske inte är så berättigad ändå.
Poängen är att om nu Tony skulle stanna i KHL så ska vi nog inte räkna med att det beror på att Cluben vill ha pengarna i förstahand.
exile82 >>
Haha! Förlåt, men säger du inte emot dig själv lite när du skriver:
"Vänta med att måla fan på väggen, alla vet ju hur journalisterna lyckas baka ihop diverse skrönor, och speciellt ryska journalister som ljuger"
för att sedan fortsätta med:
"Tony har ju nekat till allt det där i Corren!"
Jag litar inte heller på media, men jag litar inte på dom åt något håll.
Des Moroney >>
Delvis håller jag med dig, och därför vill jag att Cluben, en gång för alla, lägger korten på bordet. Inte bara vad gäller Tony, utan också Weinis-affären, som jag personligen tycker har fallit i tystnad.
Sen är det inte Boork eller Strömberg som signar spelare eller gör eventuella avtal med ryska klubbar, så den jämförelsen är orelevant.