Ställ en fråga till personen under dej.

Här diskuterar vi allt som inte passar i övriga kategorier
Användarvisningsbild
alfie
Världsklass

Vill ju svara Costmar eller Pasic, men fan.. Jag tror verkligen att det finns mycket oförlöst potential i Frycklund! Men då gäller det ju att han får förtroende i en topp 3-lina och det känns ju tveksamt på förhand.

Vilket nyförvärv blir flipp och vilket blir flopp?
Användarvisningsbild
PuckOut
Rutinerad

Ljungh blir floppen med tanke på vilka förväntningar som finns.
Flippen blir Nikkilä.

Kommer SHL att spelas som vanligt under kommande säsong eller ställer Covid-19 till det för oss supportrar?
Ghoul
Medelmåtta

Det tror jag inte, tror egentligen inte att något blir "som vanligt" igen. Förhoppningsvis kan man spela inför publik men att sälja ut fulla hus tror jag inte kommer att vara möjligt. Ståplats är väl ytterst tveksamt? Därmed inte sagt att jag inte hoppas. Är så innerligt trött på Covid-19. Hoppas att det blir spel och att det är möjligt att besöka några matcher iaf.

Kommer vi att bryta något kontrakt under nästa säsong? Isf, med vem?
Användarvisningsbild
alfie
Världsklass

Med tanke på rykten om tveksam karaktär så kan jag ändå se att Palve kan få packa och dra hem till Finland.

Hur många poäng gör Lycksell i FBK i grundserien?
Kolle42
Medelmåtta

alfie skrev:
18 maj 2020, 15:03
Med tanke på rykten om tveksam karaktär så kan jag ändå se att Palve kan få packa och dra hem till Finland.

Hur många poäng gör Lycksell i FBK i grundserien?
29p

Hur hade du löst backsituationen om Bäckman mot all förmodan kurerar sig?
Användarvisningsbild
Hockeytröjan
Rutinerad

Bäckman har ju kontrakt 20/21 så om han kommer i speldugligt skick så har man väl annat inget val än att köra på med honom.
Då skulle jag bryta med / hyra ut Lindroth till allsvenskan. Skapligt backuppsättning trots oklart skick på Bäckman.

Holös - Berglund
Junland - Nikkilä
Bäckman - Hampus
Lundmark
(Kreü)

Vad äter du helst i Saab Arena?
Användarvisningsbild
Lukkinen
Världsklass

Bild

Av alla som gjorde mindre bra ifrån sig i laget förra säsongen, vem var sämst? Motivera gärna.
We shall do no such thing! Cut down a tree with a herring? It can't be done!
Användarvisningsbild
Hockeytröjan
Rutinerad

Priset går till Peppe som sett över hela säsongen faktiskt inte var bättre än en standard tredje/fjärdekedjebrunkare, men till kostnaden av en toppspelare (vad vi vet).

Bubblare: Filip Karlsson och Jimmy

Vad skulle du vilja se för förändring / förändringar i Saab Arena framöver? Högt och lågt!
Ghoul
Medelmåtta

Hockeytröjan skrev:
19 maj 2020, 13:50
Priset går till Peppe som sett över hela säsongen faktiskt inte var bättre än en standard tredje/fjärdekedjebrunkare, men till kostnaden av en toppspelare (vad vi vet).

Bubblare: Filip Karlsson och Jimmy

Vad skulle du vilja se för förändring / förändringar i Saab Arena framöver? Högt och lågt!
Byta spelriktining och återinför klappor :D

Skämt åsido. Några idéer:
- Utöka aktiv sittplats
-Byt tillbaka till gamla mållåten
- Mindre "jippon" som att skjuta boll i tvättmaskin. Mer "björnligan" i pauserna.
- Önskar annat utbud av mat. Kan vara impopulärt men det serveras nästintill endast kött. Det går en vegetarisk våg genom landet och att erbjuda goda vegetariska rätter hade varit önskvärt.
- Tror att stora baren har utvecklingspotential lokalmässigt. Ganska mörkt och dålig akustik, kanske går att göra det "rymligare" generellt?

Ska Lycksell mötas av burop?
Användarvisningsbild
Gardet
Amatör

Nej, han har inte lämnat Cluben på ett föraktligt sätt och har tackat för att LHC hjälpt honom i hans utveckling som spelare. Jag ser ingen anledning till det i nuläget.

Bästa matchen stämningsmässigt föregående säsong?
"De äro förstockade av högfärd. Sjutusand djävlar haver jag lovat dem, och det skall jag hålla."
Kolle42
Medelmåtta

Gardet skrev:
21 maj 2020, 16:40
Nej, han har inte lämnat Cluben på ett föraktligt sätt och har tackat för att LHC hjälpt honom i hans utveckling som spelare. Jag ser ingen anledning till det i nuläget.

Bästa matchen stämningsmässigt föregående säsong?
Var jävla fin stämning när Karlstadsbussarna blev utsjungna.

Hur många kassar hänger Broccan nästa säsong?
Skriv svar