LilleMan skrev: ↑10 feb 2019, 17:43
Enligt Corren ställer man upp såhär i omstarten
Whitney - Roy - Gordon
Brodecki - Filip - Little
Södergran - Wright - Jimmy
Trkulja - Dan - Karla
Lycksell
@Bloodandashes
Ja jävlar.. den här centeruppsättning skrämmer nog inte så många. Med både Lukas och Eddie på väg tillbaka tycker jag att det är en center vi är i störst behov av. Det är bara att be till hockeygudarna att det trillar in något riktigt trevligt innan fredag.
Med det sagt: Ovanstående uppställning ser ändå balanserad och trevlig ut.
Whitney - Roy - Gordon har fått testa ett par gånger och ser riktigt spännande ut. Kan vara smart att separera Roy och Little då båda vill hålla mycket puck.
Brodecki tar Sörensens plats med Filip och Little. Filip är en positiv överraskning för mig men är såklart ingen andracenter. Ser dock potentialen i kedjan pga att vingarna håller hög klass, speciellt i ordinarie utförande med Sörensen istället för Brodecki. Jag pratade om innan säsongen att man skulle få mest bang for the buck att spela Little i en tredjelina eftersom han har en förmåga att lyckas med saker på egen hand. Här har vi en sån kedja. Upp till bevis!
Södergran - Wright - Jimmy. Jag är förmodligen en av de största Wright-motståndarna här men jag måste erkänna att han har känts lite hetare på sistone, även om han givetvis är alldeles för begränsad för en andracenterroll. Jag tycker ändå att det ska bli lite spännande att se honom ta centerplatsen igen i något som måste vara den brunk-rivigaste kedja vi sett på länge?
Trkulja - Dan - Karla. Svinbra fjärde.