LHCare i Stockholm!

Diskutera supporterkultur och White Lions
13ulow
Medelmåtta

Robie skrev:
13ulow skrev:Här är ytterligare en LHC-supporter i Sthlm.

Angående mailinglistan ovan kan jag bara avråda från att gå med. Efter att jag gick med har min inkorg råkat ut för spam-översvämning. Därför gick jag ur mailinglistan, men problemet kvarstår.

Allt som rör LHC-supportrar i Sthlm kan väl lika gärna skrivas här? :)
Håller helt med!

Det vore kul om så många klubbenfans i sthlm/mälardalen kunde samlas för en kväll med lite mat, früsh och hockey (såklart). Kanske någon O´learys i sthlm. Vi kunde snacka igenom hur stort intresset är för att göra gemensamma resor etc.

Vad säger ni om det?`

13ulow, Rame och jag. Några fler?
Jag är på!

SSK 4/10 har jag redan bokat och ska åka med flicksällskap, men att dra ihop nåt till DIF-matcherna borde ju vara enkelt och kul!
Användarvisningsbild
Rame
Rutinerad

låter nice!
Användarvisningsbild
Robie
Rutinerad

Robie skrev:
13ulow skrev:Här är ytterligare en LHC-supporter i Sthlm.

Angående mailinglistan ovan kan jag bara avråda från att gå med. Efter att jag gick med har min inkorg råkat ut för spam-översvämning. Därför gick jag ur mailinglistan, men problemet kvarstår.

Allt som rör LHC-supportrar i Sthlm kan väl lika gärna skrivas här? :)
Håller helt med!

Det vore kul om så många klubbenfans i sthlm/mälardalen kunde samlas för en kväll med lite mat, früsh och hockey (såklart). Kanske någon O´learys i sthlm. Vi kunde snacka igenom hur stort intresset är för att göra gemensamma resor etc.

Vad säger ni om det?`

13ulow, Rame och jag. Några fler?
Skrev jag "klubbenfans"? Hehe. Fel av mig förstås. Clubenfans ska det ju vara förstås...
COYS
Bobo
Amatör

Jag bor i Uppsala, vi hade några till här förut, vet inte om de finns kvar här? vi åkte på lite matcher till både Brynäs, SSK och DIF bla
13ulow
Medelmåtta

Dags för LHC att besöka Stockholm nästa vecka! På torsdag 25/10 är det DIF - LHC i Globen.

Finns intresse för att sluta upp för en öl på lämplig plats innan matchen?
Användarvisningsbild
Rame
Rutinerad

Jag ska gå på den matchen, dock med DIF-polare som det ser ut just nu (blää :D) men jag ska se vad jag kan göra, isånnafall skulle det vara trevligt 13ulow! :lol:
13ulow
Medelmåtta

Är det nån som har koll på om LHC - Brynäs på lördag visas nånstans i Stockholm på nån krog eller liknande? Det är ju samtidigt som Premier League så chanserna är väl inte så bra är jag rädd.

Enligt sportbar.nu ska Ericas Hemlagat (Ringvägen 151) visa den men jag vågar inte lita på såna sidor så om nån av er har information om vart man kan bege sig på lördag så vore jag tacksam!
Frank
Medelmåtta

13ulow, när jag bodde på annan ort så brukade jag säga till på sportbaren innan så brukade de kunna fixa så att den visades på åtminstone någon av TV-apparaterna. Lycka till!
Användarvisningsbild
Jonteman
Rutinerad

Bobo skrev:Jag bor i Uppsala, vi hade några till här förut, vet inte om de finns kvar här? vi åkte på lite matcher till både Brynäs, SSK och DIF bla
Jag bor också i Uppsala. Hör gärna av er om det händer nåt.
ÄT ägg
13ulow
Medelmåtta

Då var det dags för semifinal i storstan!

Dessutom är det lördagsmatch så kanske passar det att sluta upp någonstans innan match. En öl eller två innan man tar sin plats på Hovet skulle väl kunna vara nåt?
13ulow
Medelmåtta

Ny säsong, nya stockholmsmatcher, nya försök!

Nån som ska på matchen ikväll och som är sugen på att ta nån öl innan?
Användarvisningsbild
Robie
Rutinerad

13ulow skrev:Ny säsong, nya stockholmsmatcher, nya försök!

Jag kommer. Kan dock inte köra någon öl ikväll. Men vi kan väl sikta på att köra samling nästa match?
COYS
13ulow
Medelmåtta

Robie skrev:
13ulow skrev:Ny säsong, nya stockholmsmatcher, nya försök!

Jag kommer. Kan dock inte köra någon öl ikväll. Men vi kan väl sikta på att köra samling nästa match?
Missade ditt svar igår. Satt och uppdaterade sidan för att kolla om det kommit några nya inlägg, men jag hade tydligen blivit utloggad så jag fick inte den vanliga färgindikationen för nytt meddelande...

Anyhow, nästa match, eller nån match på nån sportbar eller nåt kan ju vara en bra idé! Vi hörs här om lämpligt tillfälle!

Nån mer som är intresserad?
13ulow
Medelmåtta

Ny säsong, ny entusiasm!

Det finns plats i tv-soffan i Hammarby Sjöstad idag för den som är sugen!

Det är bara att höra av sig!
Användarvisningsbild
howswedeitis
Medelmåtta

13ulow skrev:
15 sep 2018, 13:42
Ny säsong, ny entusiasm!

Det finns plats i tv-soffan i Hammarby Sjöstad idag för den som är sugen!

Det är bara att höra av sig!
Bra styrt i lördags! Sen blir ju allt så mycket trevligare med seger 8)

Vore kul att få kontakt med ännu fler LHC-supportrar i Stockholm för att försöka ses ett större gäng några gånger per säsong. Tveka inte att skicka PM till mig eller 13ulow!
Skriv svar