HockeyBulletin v 2.0 Feedback

Specifika eller generella frågor och synpunkter gällande HockeyBulletin
Skriv svar
Användarvisningsbild
lkpg__
Site Admin
Kontakt:

22 apr 2018, 18:19

Tack, skall fixa det också.

Bullen kommer att flyttas till annan server (och domän) inom några veckor. Detta kommer även avhjälpa problemet med att servern tappar anslutning vid inlogg, inlägg etc.
Användarvisningsbild
Viggen
Amatör

24 apr 2018, 22:08

Viggen skrev:
22 apr 2018, 17:45
Jag har just bytt mobil och såg att det blir lite knas med formateringen när jag kör med Chrome.
Nu ser det bra ut även i min mobil, tack.
Användarvisningsbild
Sakic
Rutinerad

05 maj 2018, 11:18

I sillytråden lyfte någon förslaget om att skapa en tråd för allmän silly i SHL, varpå gode Lukkinen påpekade att det finns redan andra delar av forumet att diskutera detta på. Mitt förslag:

Låt den ”nyaste” huvudkategorin, dvs. den med senast inlägg, hamna högst upp, precis som i underkategorierna. Just nu går man på gammal vana när man klickar på Hockey/Linköpings hockey club. Sitter liksom i DNAt just nu, precis som gripreflexerna hos nyfödda.

Hade också varit nice med en stämpel för senaste inlägg även i huvudkategorierna.

Skulle nog bringa lite mer ordning och reda men framförallt fler diskussioner om annat som vi alla har potential att leverera i!
Användarvisningsbild
Viggen
Amatör

05 maj 2018, 18:28

Jag använder alltid 'Aktiva trådar' som finns under 'Snabblänkar' för att se vilka trådar det hänt något i.

Jag skulle dock gärna se att 'Aktiva trådar' även fanns som en separat lättillgänglig länk som det var på gamla sidan så att man slippar öppna 'Snabblänkar' för att komma dit. Det är lite pilligt på mobilen...
Skriv svar