Den 5/2 bjuder White Lions alla medlemmar till stormöte. Platsen är Sportbaren i Stångebrohallen (kortsidan mot Cloetta Center). Tiden för mötet är 18.30 Vi bjuder som vanligt på fika till alla närvarande. Hjärtligt välkomna! Med vänliga hälsningar White Lions styrelse
Den 5/2 bjuder White Lions alla medlemmar till stormöte. Platsen är Sportbaren i Stångebrohallen (kortsidan mot Cloetta Center). Tiden för mötet är 18.30 Vi bjuder som vanligt på fika till alla närvarande.
Hjärtligt välkomna!
Med vänliga hälsningar White Lions styrelse
Lyfter den här tråden lite. Ett bra tillfälle att komma och säga sina åsikter om saker och ting.
Det har varit galet dålig uppslutning på stormötena på senare tid. Varför? Det är en perfekt chans att diskutera saker och ting i lugn och ro.
Hellraiser wrote:Det har varit galet dålig uppslutning på stormötena på senare tid. Varför? Det är en perfekt chans att diskutera saker och ting i lugn och ro.
För att där kan inte folk gömma sig bakom datorn!
Heldragna wrote:Hellraiser wrote:Det har varit galet dålig uppslutning på stormötena på senare tid. Varför? Det är en perfekt chans att diskutera saker och ting i lugn och ro.För att där kan inte folk gömma sig bakom datorn!
+1
Ja, den kommentaren kan man alltid köra med.
Ge mig en Agenda så kan jag fundera över om den tiden är värd att använda till att åka på möte.
Acke: Agendan finns på hemsidan under nyheter, Dags för stormöte.
Någon som kan förklara/visa skillnaden på den nuvarande loggan och borgmästarloggan?
Jag kan kolla igenom min dator efter bättre bilder på BM-loggan. Borde ha arbetet sparat nånstans...får kolla det ikväll efter jobbet.
Acke wrote:Ja, den kommentaren kan man alltid köra med.
Självklart är den gångbar med tanke på hur det sett ut de senaste åren. Massor med skitprat på nätet, men när chansen väl finns så vågar ingen stå upp för sin åsikt ändå. Så det är en i högsta grad relevant kommentar.
Acke wrote:Ge mig en Agenda så kan jag fundera över om den tiden är värd att använda till att åka på möte.
Som brukligt är så finns det också en punkt som heter "Fastställande av dagordning". Det innebär ju att vilken medlem som helst har möjlighet att ta upp önskemål om punkter som ska diskuteras på mötet.