Ivan från Uralbergen wrote:Nu får det fan vara nog, den här lilla häla tölpen från Lidköping har dömt bort oss en gång för mkt nu...
I mina ögon, vet inte om det e fel på dom men jag tycker han dömmer bort oss varje match vi har han...
Det började, vad jag minns slutspelet 05/06 då han dömde bort regelrätta mål och helsjuka utvisningar med mera.. Efter det har det bara fortsatt.. han har verkligen någoting emot LHC..
Tycker spelarna alltid varit juste mot han o inte klagat men han e bara ett stort svin mot oss..
Idag mot Rögle hade han innan matchen bestämt att han skulle göra det svårt för oss... direkt tar han inte bara en utan TVÃ… väldigt tveksamma utvisningar...
Och han visar en attityd mot mot våra spelare som e under all kritik, jag blir bara sååå förbannad på han, när han bara viftar bort Jocke när han vill diskutera om en SOLKLAR utvisning på Hlavat precis innan...
Han en bara en liten jäkla tölp (ursäkta språket) som vill visa sig stor när han kommer ut i vida världen från sitt lilla pissiga Lidköping.....
JAG VILL ALDRIG MER SE HAN I LEJONKULAN...!!!!!!!
--------han e inte värd att få pengar för det skit han gör--------
Nu ska vi väl inte skylla på Sören Persson när det gäller denna match för de va ju inte ens han som dömde 🙂 skyll på Niklas Persson istället 🙂
Snack om domare passar bättre att förlägga under allmänt hockeysnack, där det redan finns trådar också. Denna låser vi //1986, moderator