M1lksh4ke wroteNytt album + Band = Turné, ja. Men platta=platta och spelning=spelning.
Men Maidens nya album + limited edition = signerade skivor av The Haunted? Skrattretande..
M1lksh4ke wroteOch namnet på tråden är Iron Maidens nya platta, inte Iron Maidens nya turné.
Vart i trådnamnet står det: "Signerade limitedplattor av DT - Character och The Haunted - Revolver" eller "limitedskivor" då? Ska du vara sån kan jag ju nämna att den första som nämnde "signerade skivor" i den här tråden var du. Skivor som, dessutom, inte ens är maidenskivor över huvud taget.
Precis som Hellraiser skriver: Ny skiva - ny turné. Alltså handlar tråden om Maidenskivan och saker som kommer av den skivan, exempelvis den här turnén.
Du kan skriva om vad du tycker om skivan, vilka låtar som är bra/dåliga, jämföra med andra Maidenskivor, berätta vilket humör du blir på när du lyssnar på den. Och ja - du kan berätta om hur kul det ska bli på turnén som den här skivan möjliggör.
M1lksh4ke wroteNär vi var inne på limited edition så tyckte jag det passade in å nämna att jag har ett par signerade ltd plattor hemma, när M.Jandelin sa att han har ltd ed av A mattar of life and death. Inget skryt, bara en liten instickare.
På vilket sätt är det passande att gå in och diskutera andra skivor, limited-editionskivor eller inte, som inte ens har med Maidens nya skiva att göra?
Och om nu det är "en instickare" (för det heter ett instick och inget annat) så borde väl konserten med vara ett instick? Det du skrev är betydligt mer OT än att prata om turnén som har med Maidens nya skiva att göra.
Ã…terigen, jag säger som Hellraiser: "Jag anser att vi ändå håller oss inom en legitim ram för ämnet. Till skillnad mot vad du gör."
Vill du fortsätta försvara dig och tycka att du har rätt i alla fall kan du skicka ett PM till mig istället för att svara här. Annars kan vi väl lämna den här tråden till vad den egentligen ska handla om, okej?