1986 Snart är det jul och efter det ett nytt år. Så, till alla Clubensupportrar därute: God Jul och Gott Nytt Ã…r
Driver73 Dags för nya tag för grabbarna på isen. Hoppas att alla spelare & Clubenfans här får en ... God Jul & Gott Nytt Ã…r!
Asplund # 77 Även jag vill önska mina bröder och systrar inom LKPG familjen God Jul och Gott Nytt år.
Heldragna God Jul o Gott nytt! Hoppas att spelarna också får en God Jul så att de är djävligt taggade när det drar igång igen!
Jonstad Innan jag smiter iväg till jobbet så tänkte även jag ta och passa på att önska alla clubenälskare. En riktig god jul och ett gott nytt år!
Målis TheM wrotegod jul, merry christmas, buon natale, Fröhliches Weihnachten, feliz Navidad, joyeux noël! WOW! TheM visar klass där! :wink: Själv nöjer jag mig med ett "plain and simple" Gud Jul ALLA! SMACK!
Qvintus God Jul på er Bröder och Systrar. Själv har man inhandlat ett (gå direkt till cell 17) kort för att ha i jackan efter uppehållet, i det paketet ingick även ögondroppar som löser upp pepparspray på ett ögonblick. GOD JUL LINKÖPING::::.....