:evil: Bort,Bort Bort med den mustasch prydde mannen. Cluben är i ett FRITT FALL just nu med denna man vid rodret. Bort, Bort nu. Tag med Gunnarsson oxå. :evil:
Ne jag tror fortfarande på Lener. Men en ny målvakt behövs först och främst.. Finns ju fan inte så mkt mer Lener kan göra, han kastar runt i kedjorna för att våra lirare är ISPRINSESSOR så han försöker spela de som är värda att spela ihop för dagen.. Problemet är att det blir rörigt som fan då. Men visst hade jag hoppats att han skulle visa lite mer balls faktiskt... och BÄNKA sopor.
Rent skitsnack, lås tråden! Det är ju uppenbart att en ny målvakt behövs
Vi behöver målvaktsbyte, inte tränarbyte. Våra målvakter turas om att kosta oss matcher på löpande band. Försvaret känner inget som helst försvar för dem och är därför rena hönsgården. Inget försvar = inget vettigt anfall = katastrof. Bort med "jag_är_bäst_i_världen-Hento" och "den_ständiga_tvåan_av_en_anledning_Fransson". Ni håller inte! Väck!
Lener ska inte bort. Det vi behöver är ny målvakt o lite hjärta. Hade vi haft det från början av säsongen hade vi ledat elitserien med minst 15 poäng nu.
Det finns redan en tråd om Lener, använd den istället. Den här låser vi //1986, moderator