Gick det inte rykten, och nu snackar jag rykten, om att Musse var jäkligt tveksam till en fortsättning i Cluben med Lener kvar vid rodret? an placerades väl i Djyrgården ett tag... Sedan var det väl så att Tony skulle komma hem o lira med Musse, och det löste upp en del knutar så han stannade, men nu är det ju inte så i alla fall (förutom pp)...? Eller är jag ute o cyklar?
Placera Lener i nån annan roll i Cluben, om det är möjligt, eller degradera honom i tränarhierarkin och låt Hävelid ta över helt, det känns inte som det kan bli sämre. Nästan så att LHCs spelare, med sin kompetens, själva, med sin skicklighet, borde kunna skapa bättre linjer i spelet själva än vad Lener gör (om de skulle få lite ansvar).
Det kan inte vara SÅ jäkl dyrt att lösa Lener att det gör att vi har en totalt låst situation och man låter hela LHC gå åt helvete. Jag har tröttnat. Det kommer ramla in en pinne här och där, det är inte problemet, men glädjen är ju noll och dynamiken i laget verkar ju åt helvete. Nåt är ju fel och det ser ju en blind... Nån måste reagera!!!