Ser att ni glömt matchen imorgon pga allt Jämtin snack 8) Tror att vi vinner med 3-1 målskyttar: Jämtin 3? :o
1-4!
2-5
Våra skyttar 6, 27, 23, 43, 71.
4-2 till Sheleftyou.
Dessvärre så tror jag att gårdagens match sätter sina spår. Jag tror ändå att vi lyckas kräma ut ett oavgjort uppe i Norrland. 3-3. Matchbilden kommer nog att se ut som tidÃgare matcher som vi spelat direkt efter CHL. Defensivt med snabba spelvändningar.
hård match skellefteå är bra. tror på vinst med 2-1.
2-2 Clubens mål: 51 och...ja, jag tror fan det: 50
Förust med 3-1 dessvärre. 🙁
3-6.
Hattrick av Hlavac borta mot Saik smakar lika gott i omgång 23 som i omgång 3(?).
Gordie Howe hattrick av Jämtin.
Samt gör Jocke och Petterström varsitt.
Jonteman wrote:3Gordie Howe hattrick av Jämtin.
3Gordie Howe hattrick av Jämtin.
Hahahaha! Bra där! 8)
Målrikt och sista kassen i tom bur. 4-6. 2p av Jämtin + matchstraff.
5-2
Aalto och Jämtin målskyttar 🙂
Någon som vet med vilka Jämtin kommer att spela?
StevieY wrote:Någon som vet med vilka Jämtin kommer att spela?
Han blev intervjuad på radion och sade att han skulle matchas sparsamt så här i början. Han visste dock inte/eller ville inte säga med vilka han skulle spela.
Nu blir det torsk igen, 4-2 till skoterraggarna. Hlinka hänger den ena, Musse den andra.
3-3
målskyttar: Pajen, Gunnarson, Håkansson
Bort med 33 från 1:a-kedjan och in med Musse, då vinner vi med 1-3. Målen, 51, 50, 19 🙂
Torsk, tyvärr. SAIK är starka hemma och jag tror att det blir en spelmässig utklassning, även om resultatet kommer spegla annorlunda.
3-1 till SAIK.
Vi behöver 1) få första målet och 2) hålla oss ifrån utvisningsbåset. Då fixar vi det här. Men SAIK är starka i PP, och Cluben svaga i BP så det ska undvikas.
Alltså Jämtin i 2:a kedjan med Pajen och Jocke. Emvall får spela i 4:e linen med Bedouin Carlsson medan Ylven blir extraforward. Petterström tar Emvalls plats i 1:a femman. Intressant!!