Kul med känslor!
Jag hoppade till ordentligt när jag hörde det här men ni som säger att han är en dålig hockeyspelare har fel. Han har säsong efter säsong visat att han håller bra ES-klass.
Håller med om fegheten dock. Där vill jag se förändring, då jag inte gillar spelare som jävlas för att sedan inte kunna stå upp.
En sak ska vi dock ha jävligt klart för oss: en spelare som Andreas Jämtin är otroligt viktig för ett lag. Det finns ju anledningar till att vi inte gillar honom, och det är just av de anledningarna man vill ha honom i sitt eget lag. Alla som gillade Musse när han spelade i DIF räcker upp en hand.
Det som får mig att tänka positiva tankar är att han själv verkar inse vad som gäller också:
LHC-fansen har inte direkt älskat mig genom åren, men jag hoppas de ger mig chansen och jag kommer att göra allt för LHC
Vi kan nog kallt räkna med att han kommer att göra allt för att leva upp till detta uttalande. Och gör han det så är han välkommen. Det är dessutom väldigt tufft av Jämtin att öht ta det här klivet. Men göm de negativa banderollerna hemma, eller stanna hemma när det vankas guldfest.
För övrigt så rekommenderas ett klick på länkarna till HV's forum ovan. Skadeglädje är den enda sanna...