Det där gäller ju tyvärr flera spelare. Jämtin är en, Ledin en annan och Andreas Pihl en tredje.
Vad gäller åsikterna om Jämtin så tillåter jag mig le åt Heldragnas märkliga insikter. Ha gärna en åsikt, men om du tycker/anser/hävdar att Jämtin är "värdelös" så har du helt enkelt fel.
För att förklara varför så ska jag ge dig något att jämföra med. Andreas Jämtin har spelat 5 matcher med en genomsnittlig istid på 8 minuter och 37 sekunder. Han har hittills producerat 2 assist och spelat -1. Tomas Surovy har spelat 12 matcher med en snittid på 12:25. Han har producerat 3 ass och spelat -4. Är han också "värdelös"?
Bonusfråga:
Förra året gjorde Jämtin 17 mål i grundserien. Hur många spelare hade vi i Cluben som gjorde fler?
Att du sen inte tycker om Jämtin är en helt annan sak, en skriv då gärna "jag tycker" istället för "vi tycker" eller "man tycker". Det är ju bara att försöka distansera sig, alternativt söka samhörighet (som inte finns).
Och för övrigt så går jag fortfarande inte på hockey iklädd en "Jag älskar Jämtin"-tröja, men jag ger honom i alla fall chansen att visa vad han går för.
Det funkade ju bra igår, då både Dipenta och Blomdahl fick psykbryt på honom.