Sundlöv ska ju helt klart få höra sin del, men den där jävla åklagaren borde fan få större spöstraff än sportchefen. Att han är från Gävle säger ju allt.. man kan ju undra vad som hade hänt om det var Andreas Dackell som hade vart spelaren och Johan Hemlin sportchefen.. just ja, ingenting. Eller så hade väl Hemlin fått anmälan.
Ett förslag vad gäller Sundlöv är ju att man gör ett "jag"-tifo, fast att man byter ut ordet "jag" mot "här". För er som inte vet vad ett "jag"-tifo är, så är det att folk har varsin lapp, med ordet "JAG" på, och så tar alla upp den. Till sist, någonstans i arenan, kommer en banderoll upp där fortsättningen kommer, exempelvis.. "älskar kebab" om det skulle vara i Tälje.
Då kan alla istället ha ordet "Här" och på banderollen som dyker upp står det "..har Sundlöv ej tillträde" eller något dylikt.
Jag lovar att fila på fler idéer vad gäller Rikspucko #1 (Ã…klagaren) och Rikspucko #2 (Sundlöv). Men glöm inte bort materialaren heller!
Pryd >>
Nåja, det är ju inte Sundlöv som drog igång en förundersökning. Ska du prata om skattepengar så är det nog åklagaren du borde vända dig åt istället. Förvisso är karlfan ett rövhål, men rätt ska vara rätt.