casparaidis wrote:joo samtliga matcher jag sett på tve har varit bedrövliga om man ser till stämmningen.
Likaså dom matcher jag sett live, bara en sån sak som ge mig ett L H C va blir det LHC. varför inte fortsätta med den en gång till LHC EN GÃ…NG TILL LHC !!!!
Ramsorna hörs knappt rent ut sagt riktigt kasst !!!
Se till o rannsaka er själva så ska vi se till att det blir bättre till rögle matchen !
Lite off topic kanske, men det som jag är mest besviken på är inte den låga ljudnivån i klacken. Jag blir mest besviken på att man inte sjunger och lever fan i 60 min. Det är knäpptyst, helt utan ramsor, långa stunder.
Skitsamma om man inte är tillräckligt med folk i klacken för att skapa ett riktigt tryck. Det är vårt fel som inte är där att det inte finns röststyrka nog. Men se för fan till att sjunga 60 minuter oavsett. Kör ramsor hela tiden. Mata mata mata. Det kommer garanterat att ge mer respekt. Alla gör vad man kan, liksom.
Jaja. Mycket bra initiativ, även om jag är lite emot subventioner för att skrapa ihop folk. Sånt håller DIF på med. Men samtidigt, så lockar väl denna match ändå ihop massor med "old school" klackfolk, och många har väl redan medlemskap i WL.
Jag har det inte. Än. Har inte blivit av än eftersom jag inte har kunnat vara hemma och se någon ES-match i år. Men det blir att fixa till den 13/12! :twisted: