det krävs mycket skärpning, det skall vara fart och fläng det räcker inte att gå in halvhjärtat! kom igen nu cluben, än är det inte försent. period 1
Vart fasen är publik stödet? riktigt dåligt drag på läktaren! skall inte publiken när man spelar hemma vara som en extra ute spelare? kom igen nu. HJÄLP cluben.
något värre denna säsongen har jag inte sett fytusan! vill inte se klart denna matchen, kan man inte stå upp för varandra? inte ens time outen hjälpte oss i böejan. kräver både det ena och det andra inför period 3.
man vinner inga matcher om man inte går in för att vinna, det gör dom säkert men det jag sett hittills inte bra. det är inte avgjort men ett timrå mål till och det är nattsvart för denna afton.
Sista chansen nu cluben, skäll i pause räknar jag med att de får. detta vill jag inte se.
Nu har cluben vaknat!!! underbart!!!! tack jag slipper skämmas!
Nu är publiken med också härligt! period 2
Bra vändning av matchen!
Period 3, mycket snyggt mål utav Andreas Pihl 4-3 till cluben.
Timrå bjuds in i matchen i 5-3 spel och gör logiskt 4-4. Och i samma PP så sätter dem dit 4-5 LHC vinner inga matcher med att ta dumma utvisningar.
Linköping åkte på torsk idag pågrund av en dålig första halva på period nummer två och två dumma utvisningar som gav utdelning för timrå.
Imponerande att Timrå vinner med alla skador som de hade inför dagens match, men det gör ju nästan Linköpings insats mindre bra.
det är bara att komma igen nästa match!!!