Dirren Är det inte fler som ska vara med ?? Jag kommer att köra så mycket jag orkar, har nämligen haft rännskita i 2 dagar och känner mig lite matt, så det vore ju bra om det kom någon mer.
Dirren en sak till..... Jag betalade mitt medlemsskap i WL första matchen, när kommer jag att få mitt medlemskort ?
Heldragna Ny seger ikväll med 9-3!! Efter bla 4 mål av Fingal! Riktigt bra jobb av våra lirare. Klar 2:a i serien.
emil_e89 Jahopp, mer än dags att samla till match igen! Har inte varit hemma så mycket senaste dagarna så samlingen kommer upp lite sent men det ordnar sig nog. Det är onsdag kväll klockan 22:50 som gäller, således samling 22:10. Vilka kan?: Emil
Uffe Jag och Fingal är med. Måste bara fråga om tiden, har de skjutit på matchtiderna en gång till, 22.50 har väl aldrig någon match börjat tidigare.
Uffe Jag och Fingal är med. Måste bara fråga om tiden, har de skjutit på matchtiderna en gång till, 22.50 har väl aldrig någon match börjat tidigare.
emil_e89 Uffe wroteJag och Fingal är med. Måste bara fråga om tiden, har de skjutit på matchtiderna en gång till, 22.50 har väl aldrig någon match börjat tidigare. Nae, det är fan sant, men inget har ju gått som det ska tidigare idag så varför skulle jag lyckas med det här? :lol: Tiden är alltså 22:30 och samlingen således 21:50, tack för rättningen Ulf! :wink:
bobbe Jag kikar på Mjölby-Örebro som börjar kl 19, men det blir lagom att åka in efter det sisådär 21:30 - framme strax efter 22. Ses, boys!