köttet 89er wrote"Jag hatar kvinnor som tror att män och kvinnor är likadana! Som om det är lika svårt att hitta vår G-punkt som eran! Män har för fan en G-punkt som en utvecklingsstörd kan hitta. Och bara utifall att du är riktigt utvecklingsstörd, så är den utformad så att den blir större och större medan du letar! Den vinkar för fan åt dig tills du hittar den" Carlos Mencia Den där hade jag lyckats missa! Just nu skrattar jag så tårarna rinner! :lol:
89er "Fotboll är ett spel mellan två elvamannalag. Matcherna pågår i 90 minuter och Tyskland vinner alltid till slut" Gary Lineker förklarar spelets grunder.
köttet Satt precis och kollade lite hockeyklipp på YouTube. I det här klippet får kommentatorn verkligen till det efter drygt 1,50: "Och så är det ytterligare bråk, som ni ser, utanför bild"... Där ser man, skulle man kunna säga! :lol:
knivskrik Kompis står i kön på Willys med sin 3-årige son, framför dem står en kille med HV-tröja. Sonen får syn på tröjan, pekar och säger högt "Titta mamma, USCH!"
1986 Flamengos tränare Wanderlei Luxemburgo får frågan om vad han tycker om att en av hans spelares (Ronaldinhos) onani-video har blivit offentlig. Det här är slutet på hans svar: "Det enda jag kan göra är att hålla mig undan... innan det här exploderar." :lol: