Vicke_LKPG wroteHur spelar man elitserien som den skall vara och inte i något j**a cup-format och med alla lag(det är bara 8 st nu i två grupper)?
Du kan inte. Vet inte varför, men misstänker att det har med rättigheter att göra eller något sånt skit. Jävligt tråkigt är det i alla fall, och det gör att jag inte spelar matcher med svenska lag.
Vicke_LKPG wrote*Varför är Ville Vahalahti kvar i Cluben? Var är Hlavac?
Jag misstänker att Ville inte hade klart med någon klubb när NHL släpptes (du får utgå från att det är ett bra tag innan spelet släpps i USA som laguppställningarna för spelet ska vara klara). Vad gäller Hlavac så var han fortfarande Nashvilles spelare de där veckorna innan NHL släpptes.
Detta ser jag dock inte som ett stort bekymmer. Det är bara att trada till sig spelarna och vips så stämmer uppställningarna. Det som däremot suger är att jag uppdaterade mina laguppställningar i förrgår, och inget hände i LHC.
Vicke_LKPG wrote*Varför spelar ALLA elitserielag i GLOBEN?
Bekvämlighetsskäl, kan jag tänka mig. Det blir ganska många arenor att lägga till - svenska, tyska, finska, ryska, tjeckiska - och faktum är att det itne är så många som äger ett NHL 09 som spelar med andra lag än de som håller till i NHL. Hade spelet varit tillverkad i Europa och främst för en annan marknad än den amerikanska så hade jag kunnat tänka mig att det var annorlunda.