Men snälla, är du verkligen såhär korkad på riktigt? Låt oss hoppas att du bara skriver så här korkat för att du är uppstressad. Annars bör du uppsöka en läkare omgående!
Väldigt vilka relevanta exempel du kom med gällande min "fjortisaktighet". Om du ska framstå som trovärdig, så försök svara med ett konkret motargument, annars framstår du bara som ännu dummare, fast det kanske inte gör nåt i ditt fall.
Jag drog in hockey (notera stavelsen) för att jag ville veta vad du ansåg var så mycket roligare med det än med F1, något du uppenbarligen inte kan svara på. Men jag kunde ju aldrig drömma om att du skulle svara så korkat som du gjorde, därav blev det hela ännu roligare.
Kör man om i rally? Ha, när då? Vidareutveckla gärna, du som kan allt :lol:
Som sagt du påstår att inte jag kan läsa men ändå frågar du vad det är som är så spännande mot F1. Du kanske ska testa och läsa det jag skriver så kommer du säkerligen upptäcka att jag redan svarat på det. Börjar du känna dig obekväm? Dina inlägg börjar bli duktigt uttjatade nu.
Sedan kan du väl avhålla dig från personangreppen, det skulle bli så mycket trevligare - fast det är klart när man inser att man börjar tappa greppet, ja då måste man ju försvara sig med nåt. Tragiskt att se!
Vad jag presterat? Ja, visserligen många inlägg i denna F1-tråd eftersom jag är intresserad av bla. det. Ser du nåt fel i det? Dessutom är mina inlägg lite mer konstruktiva och genomtänkta än dina, om du nu överhuvudtaget tänker innan du postar, har iofs svårt och tro det.
Diskutera F1 här och ta eventuella personangrepp någon annanstans. Detta gäller er båda!! Ingen varning med en "näs-knäpp" är på sin plats. /Moderator