Kalashnikov skytte och stripp crawl lät kul!!
http://www.pissup.se/prag/rejser/aktiviteter/acttitle=Kalashnikov--skytte
http://www.pissup.se/prag/rejser/aktiviteter/acttitle=Stripp-Crawl
Fan, det känns som man skulle kunna stanna länge i Prag...
Kalashnikov skytte och stripp crawl lät kul!!
http://www.pissup.se/prag/rejser/aktiviteter/acttitle=Kalashnikov--skytte
http://www.pissup.se/prag/rejser/aktiviteter/acttitle=Stripp-Crawl
Fan, det känns som man skulle kunna stanna länge i Prag...
moni wroteKalashnikov skytte och stripp crawl lät kul!!
Just de´ 8)
Ju fler desto roligare!
Jag kan meddela att vi i skrivande stund har fyllt mer än halva transferbussen till Arlanda. Mer än så säger jag inte 8)
Få tummen ur röven och se till att boka i plats i andra halvan så du inte missar den här trippen!
Finns det någon deadline eller är det tills det inte finns några platser kvar på flighten?
FAn så kul att komma till Prag igen. Var där för 8-10år sedan. VAd jag minns så var det bara att slänga kläderna man hade på sig efter pub besöken. Jävligt rökigt. Vet inte om det är mer rökförbud nu förtiden. Då snackar jag tobak. Gräs rökte folk överallt på pubar,gator o torg och i parker. Det är lagligt i prag.
Det området jag gillade hette Lill Sidan och ligger på andra sidan floden om man går över Karlsbron. Finns en kulle där man kan sitta o chilla med en vacker vy över staden. Finns ett eiffeltorn där också och parker o trädgårdar. Det bör inte missas på resan.
Maten då? Det tjeckiska köket var inget för mig, smakade skit så det blev mexmat bl.a.
Ska bli kul det här 8)
Vad ljuvligt gott och skönt, att få sitta och röka och früscha inne på puben, och slippa gå ut i "skamvrån".
sailor:
Vi har ingen deadline satt i dagsläget men vi kommer sätta en såvida inte, precis som du skriver, platserna på flyget tar slut.
När vi börjar titta på hotell måste vi veta hur många vi är och det kan ställa till det ganska så rejält om det trillar in 5-10 anmälningar till efter att hotellet är fixat.
Vi kommer gå ut med den informationen i god tid innan. Man behöver inte oroa sig med andra ord.
Ryanair startar nya rutter från nyköping tyvärr så går dom inte igång med rutten till Prag förrän 27 oktober annars hade det varit ett bra alternativ till er resa å billigt runt 600:- för flyget. Äe det kommer säkert fler tillfällen.
Tänk om dom hade startat 27 september i stället det hade varit guld för er som åker. Men men ingen idé å gråta över spild mjölk ni får det bra ändå.
Det hade varit förbannat surt faktiskt eftersom över 20 personer redan har bokat och betalat flyget.
Jag vet inte hur övriga har gjort men jag tog då inget avbeställningsskydd.
Bara skönt att flyglinjen till Prag inte drar igång tidigare
Markus wroteDet hade varit förbannat surt faktiskt eftersom över 20 personer redan har bokat och betalat flyget.
Jag vet inte hur övriga har gjort men jag tog då inget avbeställningsskydd.
Bara skönt att flyglinjen till Prag inte drar igång tidigare
Hade dom dragit igång den 27 sept. och släppt nyheten för en månad sedan då hade det kommit i ett annat läge. Eller hur?
Ja absolut! Om nyheten hade kommit innan vi klubbade vår resa så hade det varit perfekt!
Markus wroteJag vet inte hur övriga har gjort men jag tog då inget avbeställningsskydd.
Då ska jag klappa mitt avbeställningskydd lite extra ikväll. 8)
Hur långt har ni kommit med hotell och priser.
Vi håller på och jobbar på det, vi ska ha ett styrelsemöte mitten på augusti. Så fort vi har bestämt oss hur vi ska göra så kommer all information läggas upp här på bulletinen och på hemsidan.
Det känns som att denna resa är första resan för Linköping som klubb och även för supportrar att visa upp sig utomlands. Sverige-flaggor i mängder och banderoller i mängder är ett måste att pryda sektionen som våra supportar kommer vistas vid.
Kaiko wroteSverige-flaggor i mängder och banderoller i mängder är ett måste att pryda sektionen som våra supportar kommer vistas vid.
Mycket bra tänkt! Ska själv inte med pga en jävligt skral ekonomi men ni får fan fixa en mängd Sverigeflaggor!
Kaiko wroteDet känns som att denna resa är första resan för Linköping som klubb och även för supportrar att visa upp sig utomlands. Sverige-flaggor i mängder och banderoller i mängder är ett måste att pryda sektionen som våra supportar kommer vistas vid.
Nja första resan är det väl inte?
Nej, det är sant. Men det är en resa där matcherna verkligen betyder något.
Nja första resan är det väl inte?
Du har helt rätt! Det har spelats matcher utanför Sverige för Clubens del. Dock gäller det saker på längre avstånd i detta fall i ett land som har bra ishockey och en bra liga med stora skaror supportrar.
Kaiko wroteNja första resan är det väl inte?
Du har helt rätt! Det har spelats matcher utanför Sverige för Clubens del. Dock gäller det saker på längre avstånd i detta fall i ett land som har bra ishockey och en bra liga med stora skaror supportrar.
Ja och inte är det första gången som vi fans visar upp oss utomlands heller Danmark, Tyskland, (Finland= Ã…bo, Tammerfors där var vi 20 st på plats i fem dagar, Helsingors. Så ni som åker får mycket å leva upp till men jag tror att ni klarar det med bravur.
Men som Hellraiser skriver! Det här är en resa där matcherna verkligen betyder något. Så sant så sant! Så sätt Linköping och LHC:fans på kartan.
Skrev ut min flygbiljett igår, haft resfeber och reslust hela natten!!