emil_e89 Även Mange måste få ha någon eller några dåliga dagar, det är inga problem. Mange är Mange och han kommer vara precis lika bra som tidigare år det är jag 100% säker på 🙂
Heldragna emil_e89 wroteÄven Mange måste få ha någon eller några dåliga dagar, det är inga problem. Mange är Mange och han kommer vara precis lika bra som tidigare år det är jag 100% säker på 🙂Jag hoppas att du har rätt!! O jo visst mär det så att han också måste få ha dåliga dagar , men de har varit ett gäng nu så?!? Man börjar ju bli lite orolig!
emil_e89 Heldragna wroteemil_e89 wroteÄven Mange måste få ha någon eller några dåliga dagar, det är inga problem. Mange är Mange och han kommer vara precis lika bra som tidigare år det är jag 100% säker på 🙂Jag hoppas att du har rätt!! O jo visst mär det så att han också måste få ha dåliga dagar , men de har varit ett gäng nu så?!? Man börjar ju bli lite orolig! Vilka dagar syftar du på då?
Heldragna emil_e89 wroteHeldragna wroteemil_e89 wroteÄven Mange måste få ha någon eller några dåliga dagar, det är inga problem. Mange är Mange och han kommer vara precis lika bra som tidigare år det är jag 100% säker på 🙂Jag hoppas att du har rätt!! O jo visst mär det så att han också måste få ha dåliga dagar , men de har varit ett gäng nu så?!? Man börjar ju bli lite orolig! Vilka dagar syftar du på då?Ja jag tycker att han har gjort misstag i varje match på hela försäsongen!!
jerre Ã… andra sidan tror jag inte Manges fokus är 100% på några försäsongsmatcher. Han behöver ju knappast visa vad han kan för att få en plats i truppen. Tror att när det väl drar igång på allvar så är det gamla vanliga Mange som äger isen!
Heldragna jerre wroteÃ… andra sidan tror jag inte Manges fokus är 100% på några försäsongsmatcher. Han behöver ju knappast visa vad han kan för att få en plats i truppen. Tror att när det väl drar igång på allvar så är det gamla vanliga Mange som äger isen!Hoppas det!
emil_e89 Heldragna wroteemil_e89 wroteHeldragna wroteJag hoppas att du har rätt!! O jo visst mär det så att han också måste få ha dåliga dagar , men de har varit ett gäng nu så?!? Man börjar ju bli lite orolig! Vilka dagar syftar du på då?Ja jag tycker att han har gjort misstag i varje match på hela försäsongen!! Har ärligt talat inte sett mer än två matcher med LHC och sen två med Tre Kronor så jag kan inte uttala mig om de andra matcherna men som sagt Mange är Mange och jag tror absolut att han kommer göra en kanonsäsong.
jonas67 De matcher jag sett med LHC så tycker jag Mange varit helt ok, inte "fäpplat" med pucken på samma vis som i de två matcherna i 3kr... Jag är helt övertygad om att vi inte behöver oroa oss för honom... :wink:
jonas67 Den här statistiken känns ju inte helt fel att läsa.... :wink: Ceska Poijstovna Cup Face-Off Leaders Rk No Name Team Pos GP FO FO+ FO- FO% 1 10 Eriksson, Joakim SWE CE 2 21 16 5 76,19
[raderad] jonas67 wroteDen här statistiken känns ju inte helt fel att läsa.... :wink: Ceska Poijstovna Cup Face-Off Leaders Rk No Name Team Pos GP FO FO+ FO- FO% 1 10 Eriksson, Joakim SWE CE 2 21 16 5 76,19 Jo men det visste jag innan , Han kommer även vinna tekningsligan i ES iår 😃 Det är jag övertygad om 🙂
emil_e89 lawbreaker wrotejonas67 wroteDen här statistiken känns ju inte helt fel att läsa.... :wink: Ceska Poijstovna Cup Face-Off Leaders Rk No Name Team Pos GP FO FO+ FO- FO% 1 10 Eriksson, Joakim SWE CE 2 21 16 5 76,19 Jo men det visste jag innan , Han kommer även vinna tekningsligan i ES iår 😃 Det är jag övertygad om 🙂 Visst det är viktigt att vinna tekningarna men att vinna tekningsligan är väll inte så mycket att hänga i granen, jag förväntar mig snarare att Jocke befinner sig i toppen av poängligan.