Lukkinen jonas67 wrote6 LHC spelare i landslagstruppen 😃 Artikel i Aftonbladet Fan! Inte mer än 6 spelare?! Det är ju knappt 30% av laget det! Vi kan glömma plats 6-8 i serien. Det blir kvalserien i år!
lkpg__ 6 spelare är ruggigt bra med tanke på vad vi presterat nu under försäsongen. En liten överaskning för mig är Tim Eriksson som inte har presterat så bra än så länge.
[raderad] Jag tror det var skönt för Jocke att han kom med, för det var ju en av anledningarna till att han flyttade hem. Tror han kommer göra det riktigt bra. Hoppas Jocke och Tony lirar i samma femma som Pettersson, farlig kedja kommer det bli.
emil_e89 Det var ju inte den bästa truppen Bengan kunde ta ut om man säger så men vi LHC:are kan ju vara glada i alla fall 🙂
crikon iårärdetvårtur wroteJag tror det var skönt för Jocke att han kom med, för det var ju en av anledningarna till att han flyttade hem. Tror han kommer göra det riktigt bra. Hoppas Jocke och Tony lirar i samma femma som Pettersson, farlig kedja kommer det bli. Jepp. Han och Tony måste få spela i samma kedja, jag tror det blir succé!
ed wood 2 Någon som vet om WL-medlemmar går in billigare på den här matchen, eller om det är samma pris för alla? Jag vill minnas att det var WL-rabatt på en annan landskamp förra året.
Heldragna ed wood 2 wroteNågon som vet om WL-medlemmar går in billigare på den här matchen, eller om det är samma pris för alla? Jag vill minnas att det var WL-rabatt på en annan landskamp förra året.Jag var nere idag o inhandlade ståplatsplåt o tyvärr så hsr vi ingen rabatt. Det är dåligt , vi får inte ens avdraget exp avg så ståplats kostar 120kr
crikon Någon som vet hur många biljetter det är sålda? Själv har man vart o pungat ut med 3! sittplats nu så hoppas på en bra match...
Hellraiser crikon wroteNågon som vet hur många biljetter det är sålda? Själv har man vart o pungat ut med 3! sittplats nu så hoppas på en bra match... Fan, ska du ligga ner o se på matchen, eller? 😛
crikon Hellraiser wrotecrikon wroteNågon som vet hur många biljetter det är sålda? Själv har man vart o pungat ut med 3! sittplats nu så hoppas på en bra match... Fan, ska du ligga ner o se på matchen, eller? 😛 Haha! Ja det gör jag alltid! :wink: