Bama krickan wroteBama wroteSvenskt rekord. Filma sig till 9 minuters PP på en period. Men du håller väl med om att det var mål? Ja eftersom domaren tillåter spearingen på Liv av Håkansson ska det vara mål.
jonas77 Bama wroteSvenskt rekord. Filma sig till 9 minuters PP på en period. Har Hv spelat 9 minuter i pp denna period? kasta inte sten över bäcken mr hollywood. Spelar väl ingen roll om man filmar till sig PP, när HV smörjt domaren å de grövsta.
Bama daniel wroteVa fan, har rönnmark hash i pipan? I första perioden: Varför blev det inte spel 5-3 vid cross-sheckingen under avvaktande utv.? Andra: bortdömt mål, missad straff Jag säger som thåström: fan fan fa Det blir inte straff eftersom Emvall har chansen att avsluta vilket han kunde ha gjort om han hade stått upp som en man.
oskar_b Du Bama fy fan så jävla förbannad jag är på dig och Rönnmark och alla som håller på HIV!!!Ni bara fuskar och mutar domaren för att vinna annars skulle ni inte va nått!!!
[raderad] Bama wrotekrickan wroteBama wroteSvenskt rekord. Filma sig till 9 minuters PP på en period. Men du håller väl med om att det var mål? Ja eftersom domaren tillåter spearingen på Liv av Håkansson ska det vara mål. He he, ok. Det är lite kul att du är den enda som sett den spearingen. Bra jobbat!
jonas77 Bama wrotekrickan wroteBama wrote Ja eftersom domaren tillåter spearingen på Liv av Håkansson ska det vara mål. Du måste skämta, det ända Musse träffar är ju pucken.
SpeedyG Vi kan fullfölja tacklingar! NICE Blomdahl har fått tillbaka kulorna, Rönnmark måste skaffa blindhund. VARFÖR I HELVETE E DET INTE 2 DOMARE? Det e fan final. Kom igen nu, 5 min PP. [size=200] FORZA[/size]
Bobzza Kan bli en stor hockeyskandal detta, värsta jag sätt att dömma bort ett korrekt mål är sjukt och när till och med Rönnqvist i studion säger att LHC har blivit blåsta på målet så är det en uppenbart att domaren gjort fel. Detta är så sjukt
hogge Aftonhoran har redan hv som svenska mästare tydligen!! http://forum.aftonbladet.se/thread.jspa?threadID=16467&tstart=0
daniel Bama wroteDet blir inte straff eftersom Emvall har chansen att avsluta vilket han kunde ha gjort om han hade stått upp som en man. Kom hit då så får vi se om du står upp som en man, jävla hv-as.
Bama SpeedyG wroteVi kan fullfölja tacklingar! NICE Blomdahl har fått tillbaka kulorna, Rönnmark måste skaffa blindhund. VARFÖR I HELVETE E DET INTE 2 DOMARE? Det e fan final. Kom igen nu, 5 min PP. [size=200] FORZA[/size] Blomdahl hade haft minst 6 minuter i utv båset för slashing om han hade haft vit tröja idag.
crikon Ingen ide att läsa Fjant-Bama:s inlägg för fan, det enda han vill är att trissa upp stämningen och få reaktioner...lägg ner för fan!
daniel hogge wroteAftonhoran har redan hv som svenska mästare tydligen!! http://forum.aftonbladet.se/thread.jspa?threadID=16467&tstart=0 De har kanske frågat rönnmark vilka han håller på?
Bama Bobo wroteKan bli en stor hockeyskandal detta, värsta jag sätt att dömma bort ett korrekt mål är sjukt och när till och med Rönnqvist i studion säger att LHC har blivit blåsta på målet så är det en uppenbart att domaren gjort fel. Detta är så sjukt Ni ser att Rönnqvist har tårar i ögen för att hans lag ligger under.
oskar_b Bama wroteSpeedyG wroteVi kan fullfölja tacklingar! NICE Blomdahl har fått tillbaka kulorna, Rönnmark måste skaffa blindhund. VARFÖR I HELVETE E DET INTE 2 DOMARE? Det e fan final. Kom igen nu, 5 min PP. [size=200] FORZA[/size] Blomdahl hade haft minst 6 minuter i utv båset för slashing om han hade haft vit tröja idag. STICK HÄRIFRÃ…N DIN JÄVLA RELIGÖSA JÄVEL!!!!!GÃ… TILL KYRKAN OCH BE OM EN SEGER!
jonas77 Bama wrotedaniel wroteVa fan, har rönnmark hash i pipan? I första perioden: Varför blev det inte spel 5-3 vid cross-sheckingen under avvaktande utv.? Andra: bortdömt mål, missad straff Jag säger som thåström: fan fan fa Det blir inte straff eftersom Emvall har chansen att avsluta vilket han kunde ha gjort om han hade stått upp som en man. Han gavs en bra möjlighet att avsluta tycker jag också, alla elitseriespelare borde kunna avsluta med en klubba i ansiktet, Pajas
[raderad] Bama wrotedaniel wroteVa fan, har rönnmark hash i pipan? I första perioden: Varför blev det inte spel 5-3 vid cross-sheckingen under avvaktande utv.? Andra: bortdömt mål, missad straff Jag säger som thåström: fan fan fa Det blir inte straff eftersom Emvall har chansen att avsluta vilket han kunde ha gjort om han hade stått upp som en man. Joo, men självklart, det är ju skitlätt att avsluta men en klubba uppe i huvudet och 2 äckliga svin hängandes i hälarna..................
[raderad] JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FYFAN VA BRA !!!!!!!! 2 SEK KVAR, PERFEKT !!!!!!!