HA Linköping, vad ska man säga, jag har visserligen hört alternativ som varit sämre som dom funderat på.
Jag tycker att det är jättebra att föreningen satsar och vill upp i seriesystemet men som Fd spelare,ledare,domare och domaransvarig i Ljungsbro Hockey och boende i Ljungsbro tycker att det är för jävligt att man bara helt enkelt tar bort Ljungsbro från hockey kartan.
Anledningen är ju att man vill ge ett seriösare intryck och få lättare att få sponsorer och att det inte fanns nån anknytning till Ljungsbro längre.
Jag tror ju inte att det kommer att bli lättare att få sponsorer nu eftersom att tänkre ett företag på hockey och Linköping så är det ju LHC dom tänker på och att andra lag med Linköping i namnet känns som nått t.ex Mighty Ravens eller Make Belives där det mest spelas för att det är skoj och inte för att ta sig uppåt.
Gällande anknytningen så hade det väl varit bättre att försöka få den med Ljungsbro genom att tillexempel spela åtminståne några matcher där eller fixa en sista vägg och spela alla matcher där.