HV-skador har väll inte funkat så bra för oss tidigare om jag inte minns fel?
Tror dessutom inte att Hrdina har så stor inverkan på slutresultatet i den här finalserien, det är två oerhört bra lag med sveriges bästa trupper, båda lagen har både grym bredd och helt fantastiska toppar.
Blir inte förvånad om det här går till historien som historiens mest spännande och mest intressanta SM-Final!
Nu har det gått så långt att vad fan som helst kan hända, vilket som helst av lagen kan vinna med 4-0 i matcher samtidigt som att det lika gärna kan bli 4-3 till nått av lagen.
Det är så jämnt att det inte går att förutse det minsta, det är för mycket prestige och hjärta i det här för att jag ska våga mig på en tippning men min yttersta förhoppning är att vi inom 16 dagar får fira det historiska SM-Guldet.
Grabbarna i laget är taggade, jag är helt jävla otroligt taggad, hoppas alla ni andra är det med för nu ska vi alla dra vårt strå till stacken för att köra över HV en gång för alla!
Det finns inte en chans på jorden att jag tänker stå och bevittna motståndarna fira SM-Guld en gång till, ALDRIG!