LHC ska starta ett TV-program som ska heta "Club Studio", programet kommer sändas regelbundet på Kanal Lokal.
Mer info finns på LHCs hemsida.
Mycket kul detta, ska följa varenda program! 😃
Ska bli mycket interessant att följa. Bra intiativ :!:
Förhoppningsvis går det att ladda hem avsnitten på nätet, alt ernativt se dem strömmande på nätet. Annars blir vi supportrar i exil vääääldigt ledsna.
Robie >> Du kommer inte att bli besviken...
bobbe wrote:Robie >> Du kommer inte att bli besviken...
Låter bra det, Bobbe! 😃
Se där, jag trodde aldrig att jag skulle se på något program på lokal... Men ibland är det skönt att ha fel.
Robie wrote:Förhoppningsvis går det att ladda hem avsnitten på nätet, alt ernativt se dem strömmande på nätet. Annars blir vi supportrar i exil vääääldigt ledsna.
Var också rädd för det, men så läste jag det bobbe skrev så det allt mkt lättare. 🙂 höhö... Ja det ska bli kul att följa.
blir ju o sitta bänkad framför Tv:n på onsdagkvällar hädanefter då 8)
Berka wrote:Se där, jag trodde aldrig att jag skulle se på något program på lokal... Men ibland är det skönt att ha fel.
Haha! Jag kan inte göra annat än att hålla med.
Hellraiser wrote:Berka wrote:Se där, jag trodde aldrig att jag skulle se på något program på lokal... Men ibland är det skönt att ha fel. Haha! Jag kan inte göra annat än att hålla med.
Vafan! Menar ni att ni inte följer veckans veteran..
crikon wrote:Hellraiser wrote:Berka wrote:Se där, jag trodde aldrig att jag skulle se på något program på lokal... Men ibland är det skönt att ha fel. Haha! Jag kan inte göra annat än att hålla med. Vafan! Menar ni att ni inte följer veckans veteran..
Haha 😉
Visas programmen på nätet med? Eller i allafall i efterhand?
Magnusson >> Det kommer att finnas tillgängligt via nätet i efterhand.
Det låter verkligen bra! Ã…ker ner till Tyskland imorgon och är nere där i 2 veckor, så det är ju skönt att man inte missar det då.
Magnusson wrote:Det låter verkligen bra! Ã…ker ner till Tyskland imorgon och är nere där i 2 veckor, så det är ju skönt att man inte missar det då.
Programmen börjar sändas först i mitten av september så det är ingen fara i vilket fall.
Robie wrote:Magnusson wrote:Det låter verkligen bra! Ã…ker ner till Tyskland imorgon och är nere där i 2 veckor, så det är ju skönt att man inte missar det då. Programmen börjar sändas först i mitten av september så det är ingen fara i vilket fall.
Med största sanorlikhet är jag i Tyskland eller Malmö då med :wink: , hälsar bara på här i Linköping då och då.
När kommer senaste Backstage upp pa hemsidan?
Det är ute nu, nyhet om det dyker upp vilken sekund som helst.