Tycker många av Er har en ödmjuk inställning på detta forum, sånt är respekt. Hockey innehåller som sagts tidigare mycket psykologi. Första målet ikväll kommer att vara otroligt VIKTIGT.
Tror det kommer att bli ett riktigt ställningskrig precis som den första matchen på HOVET.
Målvakterna får en otroligt viktig roll. Hittills har ingen av Stana eller Larsson gjort några större "TABBAR" tror dock att nån av dem i kvällens match darrar på manchetten, det är bara en känsla jag har.
Som sagt ni minns SSK, och den mirakulösa vändningen, sånt kan sitta i huvudet hos spelarna.
Men som sagt, inget talar egentligen för mitt kära Djurgårn, ni skall egentligen vinna ganska enkelt med det material ni förfogar över, men och det är viktigt, INSTÄLLNINGEN och att våga vinna, det blir betydelsefullt ikväll.
Jag hoppas som Ni förstår på en riktig batalj mellan Djurgårn och LHC på torsdag i GLOBEN, fullsatt, är bara förnamnet, vilket rackarns drag det skulle bli 8)
Hoppas nu ni får ihop ett ordinarie lag, det är alltid roligast att vinna sådana matcher, eller hur... // Må gott// DOYLE