Hörreni, här är DOYLE, mannen som gav baksmällan ett namn, det är bara förnamnet. Satt och funderade vad jag skulle välja för ord för att sammanfatta, förnedrigen, överkörningen på ett bra sätt.
Att änvända datorspråk, typ, error, allvarligt fel, diskkrasch känns som en bra sammanfattning.
Jag vet uppriktigt inte vad som hänt med mitt kära LAG. Visst ni i Linköping har gjort en kanoninledning, ni lyser av självförtroende och inget synes omöjligt. Men det hänger också samman med att Djurgårn har gjort er väldigt bra. Vi ha öppna dörrar till i stort sett varje hörn eller plats på rinken. Som tur är har vi en viktig kugge längst bak som fattat att Djurgårn spelar slutspel, Daniel Larsson. Tur att han snäppt upp, annars hade min huvudvärk varit ett snäpp värre ändå.
Nu hoppas jag verkligen att vi till slut ändå kan bjuda upp till en bra kvartsfinalkamp. Vi kan trots allt fixa hem en seger på lördag hoppas jag,
Ni alla som är riktiga hockeysupportrar vet vilket litet helvete jag just nu genomgår som en sann Djurgårdssupporter, men efter en god matbit och en bra film från vart senaste SM-guld känner jag mig åter mogen att kaxa upp mig inför lördagens mycket viktiga sista chans för att associera till schlegerfestivalen.
Må gott och tänk att snart är SM-bucklan i era händer, he, he 8)