Cio Gillar när det smäller som i första perioden. Alla spelare går verkligen in för att sätta sig i respekt. Dock nervös som f..n.
Stuward Märks att alla bryr sig mer i slutspelet. Fler tacklingar och t.o.m Stana storspelar... Är helt övertygad om att han hade släppt in Brembergs friläge i grundserien. Även Emwall spelar med en intensitet som man inte sett röken av under grundserien.
Klarreboy Vet inte om detta är rätta tråden för detta, men jag har en undran om hur jag anmäler mig till lördagens match i stockholm. Jag är inte medlem pga att jag inte haft möjlighet att betala medlemsavgiften för denna säsong. Jag skulle hemskt gärna vilja följa med upp och skrika fram laget.
Magistern Sören Persson. Say no more. Ser han #84 på isen så verkar han höja handen. Undrar om det sker refelxmässigt? Nu såg han visst bara sista 4-an och slängde ut Junland. Suck.
Rame vi leder fortfarande men VAD I HELVETE? Sören Persson är ju så köpt att det är sjukt. SNACKA OM HEMMADOMARE?!?
Slutaglida Någon som såg tackligen på Pihl? Var den regelrätt? Han hoppa och satte upp armbågarna i ansiktet på pihl...
Rame Function_ wroteNågon som såg tackligen på Pihl? Var den regelrätt? Han hoppa och satte upp armbågarna i ansiktet på pihl... Verkligen inte regelrätt. Solklart att han hoppade in tacklingen. Men spelar det nån roll med Fröken Persson vid visselpipan?
oskar_b Sören Persson har alltid varit helt störd och kommer alltid att vara det med......Skit ful tackling när kommentatorerna till och med håller med som hejar på Djurgården så är det en sol klar utvisning....Både Checking to the head och charching!! SKÖNT ATT VI LEDER I ALLA FALL!!!
Lukkinen Function_ wroteNågon som såg tackligen på Pihl? Var den regelrätt? Han hoppa och satte upp armbågarna i ansiktet på pihl... Om Blomdahl "hoppade" in tacklingen på Lindgren som skadade sig olyckligt så slängde sig fan Ölvestad ner från läktarn när han mosade Pihl. Inte alls snyggt i mitt tycke.
Wrigley Rame wroteFunction_ wroteNågon som såg tackligen på Pihl? Var den regelrätt? Han hoppa och satte upp armbågarna i ansiktet på pihl... Verkligen inte regelrätt. Solklart att han hoppade in tacklingen. Men spelar det nån roll med Fröken Persson vid visselpipan? Av vad jag såg tyckte jag att tacklingen var på gränsen men dock på rätt sida. Armarna var högt uppe men jag tycker ändå inte att själva tacklingen sker med armarna/händerna så enligt mig en regelrätt tackling. Det ska vara tuffa tag i slutspel och jag är säker på att alla här hade älskat att se Blomdahl göra en likadan tackling, och förhoppningsvis kommer det 😉
Rame Den som var orolig över Stana i slutspelet kan sluta oroa sig, precis som jag trodde. HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT. VI VANN FYFAN. Trodde jag inte. NU KÖR VI ÖVER SKITEN. Bra coachat av Janne, perfekt time-out.
Ben skön seger grabbar, nervöst in i sista som de ska va! dock så backa cluben hem i tredje & spela på resultat de får inte hända i ett slutspel, gäller att kriga i 60 min, hoppas vi aldrig mer får se de från cluben's sida. framåt framåt framåt!
Lukkinen Är helt skakis här, kommer ta ett tag att smälta 😮 MEN! Så här ser det ut när mitt kära LHC krigar! Det finns hjärta i det här laget lads and gals! 😃
köttet Tjaa, det räcker ju med 1 mål när man håller tätt... Mycket skön seger. Varför i hela världen får Sören Persson döma i ett slutspel? Karln är ju fullständigt jävla oduglig.
smocken_jesus FAAAN!! va gött nu väntar jag bara på att doyle eller va han hette kommer in och säger "det skulle va straff 🙁 " nog om det skönt som fan i varje fall nu tar vi dom i CC sen i hovet sen i CC och som jag har sagt 4-0 i matcher 8) PS: Tacklingen på pihl var enligt min bedömnig helt ok visserligen hoppar han in men det är slutspel så det ska tolereras annars va sören inte särskilt bra SOM VANLIGT!
Stuward Svårt att komma på något att säga. Kan dock bara som tidigare konstatera att många spelare verkar ha ryckt upp sig ordentligt. Och Janne, tack för bra coaching med Time outen... Underbart!! Tur att inte DIF gjorde som alla experter hade rekommenderat, dvs täcka Mårtensson och Weinis ordentligt.
[raderad] Fy fan vad skönt med seger redan i första matchen. Nu är bara att kämpa så är vi i semi med 4-0 i matcher 😃