Heldragna Om det blir fler bussplatser så är det först till kvarn på matchen ikväll. Första periodpausen.
MagnuM Heldragna wroteOm det blir fler bussplatser så är det först till kvarn på matchen ikväll. Första periodpausen. Tråkigt läge för mig då som även saknar biljett till matchen ikväll :cry: Heldragna om du vill och kan så lägg undan EN biljett till mig ikväll! Det vore jättesnällt! Du vet vem jag är och att jag kommer sjunga som en tenor om jag bara får chansen att komma med :twisted: // MagnuM
Nilsson78 Om det är bussplatserna som är problemet så måste det ju gå att lösa, låt folk köpa och åka ner i bilar. Om vi skulle ha chansen att ta guldet så måste vi väl ha som prio att ha så mycket folk som möjligt på plats.
Hellraiser MagnuM wrote ...och att jag kommer sjunga som en tenor om jag bara får chansen att komma med :twisted: // MagnuM Hahahahaha! Kanonformulering. Det där gjorde min förmiddag. Tack. 8)
[raderad] Hellraiser wroteMagnuM wrote ...och att jag kommer sjunga som en tenor om jag bara får chansen att komma med :twisted: // MagnuM Hahahahaha! Kanonformulering. Det där gjorde min förmiddag. Tack. 8) Sitt o titta på ticnet om det finns några biljhetter! Du kan beställa vart som hellst i kinnarps och sen gå ner och ställa dig i klacken! Jag brukar sno biljetter på hv:s hemmastå 😛
Hellraiser stefaaaan wrote Jag brukar sno biljetter på hv:s hemmastå 😛 Bra där! Varför gör inte fler det?
[raderad] Hellraiser wrotestefaaaan wrote Jag brukar sno biljetter på hv:s hemmastå 😛 Bra där! Varför gör inte fler det? kan man undra! Om hv vinner idag så blir det väl fler matcher i kinnarps! Då kommer antagligen biljetter släppas imorgon kl 9! Då ska alla sitta vid ticnet och boka biljetter från hv:s hemmastå! Tänk vilken klack vi kunde ha 😃
TrogenCluben det gick ju fan inte i hallen idag , det va ju typ 4st som fick sen hände något med datorn eller något , någon som vet när man kan anmäla sig till onsdagsmatchen ? ( i imorron/ på lördag eller), vill fan till jkpg!
East Skulle gärna vilja åka med till Jönköping på måndag, finns det platser kvar på bussen eller hur ser det ut? tacksam för svar!
[raderad] East wroteSkulle gärna vilja åka med till Jönköping på måndag, finns det platser kvar på bussen eller hur ser det ut? tacksam för svar! boka på hv:s hemmastå elelr vart som hellst i kinnars o sen ställ er i lhc klacken!
Ubbii Har precis avanmält mig p.g.a anledning till final 4 på måndag, så nu kanske det finns nån som kan ta min plats :wink:
Jonstad Vi kommer att lägga upp anmälningsintresse angående onsdagsmatchen någon gång under helgen. Håll uppkik på hemsidan så att du garanterat får en plat!
fulla muggar Sådär, då var man anmäld till onsdagens match också. Fattar bara inte hur mina nerver ska klara fler matcher efter gårdagens.
fulla muggar TrogenCluben wroteHur bokar man sig till onsdagens match om man inte e medlem? Prova att ringa till t.ex reseansvarig, du hittar numret på www.whitelions.se Ja å så kan du ju bli medlem också ;-)
TrogenCluben fulla muggar wroteTrogenCluben wroteHur bokar man sig till onsdagens match om man inte e medlem? Prova att ringa till t.ex reseansvarig, du hittar numret på www.whitelions.se Ja å så kan du ju bli medlem också ;-) redan klappat o klart 😃 anmäld till matchen o allt :wink:
TrogenCluben fulla muggar wroteSe där, då är det bara att strecha stämbanden och vänta till avresan. precis , ska skrika så de hörs hela vägen till linköping!! 🙂 😃
fulla muggar TrogenCluben wrotefulla muggar wroteSe där, då är det bara att strecha stämbanden och vänta till avresan. precis , ska skrika så de hörs hela vägen till linköping!! 🙂 😃 För det fall du inte redan kan en massa ramsor o sånger så finns ett bra urval på WL:s hemsida. Välkommen ska man väl passa på att hälsa dig också.