Ahlberg Jag hoppas de yngre upprätthåller traditionen på måndag! När man ska på bortaresa till Karlstad i en semi så ska Kalle Kamel sjungas, minst 500 pucklars nedräkning :twisted:
Tobbe901 Ahlberg wroteJag hoppas de yngre upprätthåller traditionen på måndag! När man ska på bortaresa till Karlstad i en semi så ska Kalle Kamel sjungas, minst 500 pucklars nedräkning :twisted: Givet! Då var man anmäld till måndag och fredag, se till att göra det DU också! ALLA TILL KARLSTAD!
swampen Som skrivet ALLA TILL KARLSTAD! Var väl hyfsat många med förra året har jag för mig & bra tryck på läktarn med, kan ju ha berot på att LHC vann alla sina borta matcher då. Men det gör dom ju i år också :twisted:
bjaffan Tatto wrotebjaffan wroteALLA TILL KARLSTAD !!! det är vad som gäller !! Vi ska ha bruden,okey! Givetvis ! 😛
bjaffan Jävligt dålig uppslutning imorgon ! Kan någon av er som inte åker ge en anledning ? Det är ju fan semifinal o grejer !
Tobbe901 Folk verkar inte förstå att det är slutspel, okej att folk har jobb att sköta det köper jag! MEN ALLA SOM HAR PÃ…SKLOV? 250 SVENSKA PENGAR ÄR INGENTING FÖR ATT FÃ… SE CLUBEN PÃ… BORTAIS I EN SEMIFINAL! Så se nu till att ANMÄLA ER! :twisted:
Earplug Slutet av månaden, precis innan lön, jobb m.m. Ni vet, alla har inte "påsklov"! Kör hårt ni som åker imorgon, jag följer med på fredag!
robask Räcker det inte att gå på alla hemmatcher och följa resten på tve? Klimatet måste vi oxå tänka på man kan inte bara smutsa ner naturen hel tiden.
emil_e89 robask wroteRäcker det inte att gå på alla hemmatcher och följa resten på tve? Klimatet måste vi oxå tänka på man kan inte bara smutsa ner naturen hel tiden. Det var ett av de dummaste inläggen jag sett på ett bra tag...
Slutaglida Robask >> Klimatsmart? :wink: Skit i naturen, det är Cluben som spelar. Det är som Earplug skriver, dagen innan lön. Men hopppas iaf att vi blir många både imorn och på fredag.
robask emil_e89 wroterobask wroteRäcker det inte att gå på alla hemmatcher och följa resten på tve? Klimatet måste vi oxå tänka på man kan inte bara smutsa ner naturen hela tiden. Det var ett av de dummaste inläggen jag sett på ett bra tag... Men bensinen är en kostnad som blir ganska stor om man ska ta bil till Karlstad! Bättre att spara pengarna till en ev final!
emil_e89 robask wroteemil_e89 wroterobask wroteRäcker det inte att gå på alla hemmatcher och följa resten på tve? Klimatet måste vi oxå tänka på man kan inte bara smutsa ner naturen hela tiden. Det var ett av de dummaste inläggen jag sett på ett bra tag... Men bensin kostnaden är faktisk kostnad i det hela om man ska åka egen bill till karlstad! Och vad har det med saken att göra?
bjaffan robask wroteemil_e89 wroterobask wroteRäcker det inte att gå på alla hemmatcher och följa resten på tve? Klimatet måste vi oxå tänka på man kan inte bara smutsa ner naturen hela tiden. Det var ett av de dummaste inläggen jag sett på ett bra tag... Men bensinen är en kostnad som blir ganska stor om man ska ta bil till Karlstad! Bättre att spara pengarna till en ev final! Men åkt buss då. Btw ett av de mest korkade inläggen jag sett i hela mitt liv.
[raderad] Och man måste inte tänka på naturen i en final då? Haha Hur många platser/bussar kan WL få max på fredag? Verkar som det kommer bli grym uppslutning då
bjaffan big m wroteOch man måste inte tänka på naturen i en final då? Haha Hur många platser/bussar kan WL få max på fredag? Verkar som det kommer bli grym uppslutning då Vad jag vet 150, men om man tar sig dit själv så kan man nog också komma upp på bortastå. (tror att den tar in cirka 200)
Jonstad Tänk på att det fortfarande finns platser kvar i bussen till resan mot Karlstad i morogon. Loga in på hemsidan, och anmäl er nu ska vi verkligen sjunga ut och stötta cluben. Väl mött!