Markus Det är redan nu möjligt att anmäla sig till tisdagens kvartsfinalbatalj trots att vi i nuläget inte vet vilka vi möter. Så fort som det är klart med motståndare och vi har stämt av tider med bussbolaget så kommer exakt information upp på hemsidan. www.whitelions.se
Markus Tider och priser kommer så fort som möjligt men eftersom det är Stockholm vi ska till så kan ni räkna med en avgångstid runt 16.30-17.00 ungefär. Jag skojar inte när jag säger att det ramlar in anmälningar. För varje uppdatering med någon minuts mellanrum så har det kommit in nya anmälningar! Tveka inte!
sailor Jag måste snacka med Hr Boss, måste få ihop en sådan här jävla båt i veckan också. www.vx40.org :evil:
Fäldt ALLA TILL HOVET! Försökte ringa och anmäla mig, men kom till en telefon svarare som snackade om täljeresan. Funkar inte för mig att logga in på hemsidan, har inte ens fått något lösen eller nåt sånt :?
Tobbe901 Fäldt wroteALLA TILL HOVET! Försökte ringa och anmäla mig, men kom till en telefon svarare som snackade om täljeresan. Funkar inte för mig att logga in på hemsidan, har inte ens fått något lösen eller nåt sånt :? Det beror nog på att hotline inte är uppdaterad, säg att du ska anmäla dig till dif matchen bara så är det nog inte problem!
niceguy75 Jag anmälde mig via hemsidan till Lördagsmatchen. kan inte åka på tisdag även om jag vill har ett jobb att sköta börjar tidigt så det blir för sent att komma hem efter midnatt om man börjar 04:00.
lillprinsen nån som vet vilken sektion som det blir. Bor i stockholm och vill ju gärna ha rätt biljetter. verkar ju vara hyfsat ont om biljetter också
Markus difhockey.se wroteOrdinarie biljetter Biljetter kan köpas hos Globenarenornas ombud, hos samtliga ATG-ombud i hela landet eller på ticnet.se. Pris från 205 kronor. När de ordinarie biljetterna är slut säljs biljetter med skymd sikt för 90 kronor i Globenarenornas biljettkassa. Klacken / Järnkaminerna Klacken har fått 1293 biljetter per kvartsfinal och dessa säljs för 135 kronor i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26 och i Djurgården Hockeys butik i Globen Shopping. Familjebiljetter Familjebiljetterna är slutsålda till båda kvartsfinalerna. Bortaklack Bortaklack har direktinsläpp i entré 18 på Hovet från 1 timme och 15 minuter före match. Biljettpris: 100 kronor. Antal biljetter är begränsat. http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=4607
lillprinsen Markus wrotedifhockey.se wroteOrdinarie biljetter Biljetter kan köpas hos Globenarenornas ombud, hos samtliga ATG-ombud i hela landet eller på ticnet.se. Pris från 205 kronor. När de ordinarie biljetterna är slut säljs biljetter med skymd sikt för 90 kronor i Globenarenornas biljettkassa. Klacken / Järnkaminerna Klacken har fått 1293 biljetter per kvartsfinal och dessa säljs för 135 kronor i Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan 26 och i Djurgården Hockeys butik i Globen Shopping. Familjebiljetter Familjebiljetterna är slutsålda till båda kvartsfinalerna. Bortaklack Bortaklack har direktinsläpp i entré 18 på Hovet från 1 timme och 15 minuter före match. Biljettpris: 100 kronor. Antal biljetter är begränsat. http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=4607 och detta står på ticnet. Djurgården spelar kvartsfinal 1 och 3 på hemmaplan. Järnkaminernas biljetter säljs i Djurgårdsbutiken på Jakobsg.26 och i Djurgården Hockeys butik i Globen Shopping. Bortaklack har direktinläpp i entré 11 på hovet 1 timme och 15 minuter före match pris 140kr/st.Antal biljetter är begränsatt.
Robie Får man köpa biljetter till bortaklacken i år? Förra året har jag för mig att man var tvungen att gå via bortklacken (white lions) för att få stå med på bortastå. Så det är bara att köpa sig en biljett till bortastå på hovet via ticnet eller biljettkassan?
Markus Det står ju att det är begränsat antal biljetter så man kan nog tolka texten som så att det är där man går in om det finns biljett att tillgå. Ring och hör med dem. Låter konstigt att man ska behöva gå via White Lions om man är bosatt i Sthlm.