esset_87 hej Hej, bara en fråga Hur många medlemmar på denna sidan är tjejer/Kvinnor? skulle bara vara kul att veta det. Är det bara jag som är en ung galen tjej som är aktiv på detta forumet? 8)
Ahlberg esset_87 wrotehej Hej, bara en fråga Hur många medlemmar på denna sidan är tjejer/Kvinnor? skulle bara vara kul att veta det. Är det bara jag som är en ung galen tjej som är aktiv på detta forumet? 8) Det lär nog finnas en hel del även om ni är en minoritet. 🙂 Mer qvinns på bullen, sa jag!
robask esset_87 wrotehej Hej, bara en fråga Hur många medlemmar på denna sidan är tjejer/Kvinnor? skulle bara vara kul att veta det. Är det bara jag som är en ung galen tjej som är aktiv på detta forumet? 8) Man skulle se det under profilen där det står regdatum och antal inlägg o.s.v.
emil_e89 robask wroteesset_87 wrotehej Hej, bara en fråga Hur många medlemmar på denna sidan är tjejer/Kvinnor? skulle bara vara kul att veta det. Är det bara jag som är en ung galen tjej som är aktiv på detta forumet? 8) Man skulle se det under profilen där det står regdatum och antal inlägg o.s.v. Spelar det nån roll? Det är väll ändå det man tillför forumet som räknas inte vilket kön man har.
esset_87 Spelar det nån roll? Det är väll ändå det man tillför forumet som räknas inte vilket kön man har. det har jag inte sagt att det gör. jag frågade av ren NYFIKENHET.
emil_e89 esset_87 wroteSpelar det nån roll? Det är väll ändå det man tillför forumet som räknas inte vilket kön man har. det har jag inte sagt att det gör. jag frågade av ren NYFIKENHET. Tycker iofs att det är lite onödigt att starta en ny tråd bara för det.
danme esset_87 wroteSpelar det nån roll? Det är väll ändå det man tillför forumet som räknas inte vilket kön man har. det har jag inte sagt att det gör. jag frågade av ren NYFIKENHET. Be admin att sätta upp en offtopic-poll istället. Jag tycker också det vore kul att se.