Har du hört den där om att man inte skall ge sig på berg när det finns småsten, he, he...
jag räknar er lite som småsten. Ni ägde första två perioderna, det kan ingen ta ifrån er. Men i den tredje kändes det som om matchen kunde vänt. Men oförmåga, okoncentration nått var riktigt fel, puckuslingen letade sig alla möjliga och omöjliga vägar så då blir det som alltid, förlust och en sur sån.
Men, jag känner ändå ingen uppgivenhet, ni har brister LHC och som sagt the game is not over before the fat lady sing, håll det i minnet.
Vi djurgårdare kan bättre och det visar vi på torsdag. Doyle ger sig aldrig, ni kommer att drömma mardrömmar om mig om Ni inte vinner den här kvartsfinalen, bara så ni vet.
Och till er som undrar var jag är. Jag drar aldrig härifrån med svansen mellan benen, nä, nu käkar jag taggtråd och Djugårn kommer som ett nytt lag på torsdag. Känns kul att fightas mot er, två bra lag med hjärtan på rätta ställena.
Heads up guys :twisted:
smocken_jesus wroteHan är en pajas och kommer inte hit mer.
möjligtvis ifall djurgården vinner en match att han kommer hit och säger att det redan är klart men kommer han så ska han få äta upp varenda ord.