• [raderad]

nisse wrote

Vad skulle ni säga om han går till Vita Hästen?

http://www.folkbladet.se/sport/artikel.aspx?articleid=3282737

Ingenting egentligen.
Det var LHC som svek Bülow först så kan förstå om han vill kissa LHC i nyllet efter det
Tror dock, å är nästan säker på att han inte vill gå ner sig å speciellt inte till phästen

Då hoppas jag hellre att han går till HFL.

då hoppas jag att söderström övertalar honom att gå till mjölby så kan dom 2 sänka hästen nästa säsong

Pucken wrote

då hoppas jag att söderström övertalar honom att gå till mjölby så kan dom 2 sänka hästen nästa säsong

Jag håller med! Det skulle verkligen inte känns bra att se nummer 13 i Gnägg-gänget Vita hästen. Nej hua

// MagnuM

I dagens Nerikes Allehanda säger Bülow bestämt nej till Hästen, dels är han inte sugen på att lämna bofors dessutom säger han att "det skulle nog inte vara så populärt nere i Linköping" :lol:

Dirdy wrote

I dagens Nerikes Allehanda säger Bülow bestämt nej till Hästen, dels är han inte sugen på att lämna bofors dessutom säger han att "det skulle nog inte vara så populärt nere i Linköping" :lol:

Skönt att höra. Det visar att han fortfarande har ett stort CLUBENHJÄRTA!

Bra sagt där av Mr Bülow! 😃

Dirdy wrote

Bra Bülow! Vilket Club-hjärta han har! Forza!