Undra hur de ska förklara bort att Jocke inte går tillbaka till sitt SSK som han skulle återvända till enl många som håller på packet!. Måste svida när de läser följande artikel: http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1064150/lhc-stjarnan-nobbar-sitt-sodertalje[/url]
Södertälje hade tydligen inte ens visat intresse... :?
EDIT: Inte helt bombsäker, men jag läste det någonstans.
Function_ wrote:Södertälje hade tydligen inte ens visat intresse... :?
Verkar riktigt lustigt i sånna fall. Jocke Eriksson har ju verkat vara jättehet för tälje under den gångna säsongen och allt talade för att han skulle dit :?
Corren wrote:Kärpät, Djurgården och Köln ville ha honom, men till slut var beslutet var ganska lätt att ta. I går skrev Joakim Eriksson på ett nytt tvåårskontrakt med Linköpings HC.
Kärpät, Djurgården och Köln ville ha honom, men till slut var beslutet var ganska lätt att ta. I går skrev Joakim Eriksson på ett nytt tvåårskontrakt med Linköpings HC.
Function_ wrote:Södertälje hade tydligen inte ens visat intresse... :? EDIT: Inte helt bombsäker, men jag läste det någonstans.
Jag tror han sa det i någon webtv-intervju. Jag är iaf bombsäker på att han har sagt det.
Hitta inget annat bra ställe att fråga på, så jag gör det i hans egen tråd.
Hur är det med Jocke nu, kör han med den gamla träklubban? Eller har han gått över till kompositmaterial han med?
Enligt vad jag har hört så spelar han med kompositeklubba nu!