Torsdagen 21/2 åker vi till karlstad. Pris och avgångstid återkommer vi med.
Anmäla som vanligt på hemsidan, hotline 013-126336 eller under hemmamatcherna
Se till och anmäla er nu grabbar och flickor! 🙂 Ta med er hjälmar, ifall att vi får petflaskor kastade mot oss.. :twisted:
Intressant. Ska dock iväg och se på lite brutalare hockey helgen innan. Är nyfiken på min ekonomiska status efter den helgen. Men Karlstad är intressant. Helt klart.
Så där nu har jag än en gång luskat fram tid och priser till denna bortafight...
Avgångstid från Skylten torsdag 21/2: Kl 15:00 (kom i tid) Pris: 200 spänn (Inkl biljett)
Anmälan www.whitelions.se Superstoren Hotline: 013-126336
Jonstad wrote:Så där nu har jag än en gång luskat fram tid och priser till denna bortafight... Avgångstid från Skylten torsdag 21/2: Kl 15:00 (kom i tid) Pris: 200 spänn (Inkl biljett) Anmälan www.whitelions.se Superstoren Hotline: 013-126336
Låter bra! Observera att matchen är en torsdag, inte en fredag som det står på hemsidan!
Nu har denna tråd hamnat lite för långt ner igen, så jag tar och flyttar upp den en bit så att ingen missar ifall man blir sugen på att hänga på. Så se till och anmäl er nu...
Väl mött!!!
Kom igen och anmäl nu ! Alla till Karlstad !
Får tacka alla för en trevlig resa !
Kan inte mer än hålla med Bjaffan här. Tack för en trevlig resa, även fast man inte fick så mycket sömn natten mellan torsdag och fredag för att vara exakt 4,5h