Dåså dags igen
förväntar mig en vinst med tanke på vart lagen ligger plaserade men inget är säkert i ES det har jag lärt mig på senaste tiden :wink:
Proppen ur o cluben vinner med 7-2 varav 6 poäng av Tony 3 mål o 3 ass!
Från Moras inför match på svenskafans.com
Tips: Oddsen talar mot Mora, vilket de ofta gör. Drömmen vore såklart en seger, där Rob Hisey gör tre vackra zorro-mål inför en häpen publik. Men som en god vän en gång sa sa till mig, Verkligheten är tråkig, jag hatar verkligheten. Det blir tyvärr förlust med 1-4.
Tips: Oddsen talar mot Mora, vilket de ofta gör. Drömmen vore såklart en seger, där Rob Hisey gör tre vackra zorro-mål inför en häpen publik. Men som en god vän en gång sa sa till mig,
Kan faktiskt inte annat än att tycka lite synd om dem. :lol:
Jag brukar inte vara någon optimist, och när jag väl är det så går det inte sällan åt helvete. Men det skiter jag i. Islossning. 0-6.
Cluben vinner med 5 - 1!
Mål: Blomdahl Weinhandl gör 3 Pajen
Ã…ter igen tappad ledning två gånger om, ska det verkligen vara så svårt att hålla skärpan uppe en hel match. Vilka tror de att de är? Harlem globetrotters?
jag säger bara Weinhandl... vilken underbar känsla, vilken matchvinnare. Livstidskontrakt på honom...
jaja 2 pinna får man väl vara någorlunda glad med. Gött att första femman gör ett äckligt bra jobb och att Weinhandl fortsätter pyttsa in skiten!
2+2
Underbart med tredje raka segern! Vi har inte haft så många sviter i årets serie. Två poäng känns helt okej borta mot ett tokjagande Mora IK.
Firma Weinhandl, Tony, Musse dominerade ännu en kväll! Forza Cluben!!!!
// MagnuM
Tycker att det är kul att förstafemman kommit igång igen och gött med poäng, men jag kan ändå inte se dagens match som något annat än en förlorad poäng. Både 2-1 och 3-3 är enorma bjudningar som inte borde få förekomma.
Skönt med seger även om Cluben skulle ha tagit 3 poäng.
skönt med 2 poäng fast det borde ha varit 3 bra att första linen producerade lite poäng och att Mårtensson bara har 3 assist kvar till assistrekordet i elitserien 😛
Snygg dragning av Junland idag innan målet i sudden!
Såg tyvärr inte något av matchen då PPV kanalen levde sitt egna lilla liv. Tråkigt att man tappar ledningen återigen men 2 poäng får väl anses som godkänt. Skönt att kedja Mårtensson, Håkanson och Weinhandl börja producera igen. :lol:
Långt uppehåll nu sen j*vlar blir det att åka av HV71!
Fluebuy wrote:Snygg dragning av Junland idag innan målet i sudden!
Fruktansvärt snyggt måste jag säga! Han var grymt glad när han åkte fram till oss och tackade för matchen!
Haha hittade det här klippet på youtube från matchen. http://www.youtube.com/watch?v=oSpxCKZXAFY
Mkt snygg dragning av junland 😃
Linkan >>
HAHA, jag missade fan det där i Mora, haha. :wink: Söt.
Det gjorde jag med 😛
Roligt som fan. Filmen får ändå underkänt, då den kommer från en Leksandssupporter.