Tipset wroteNi får gärna hylla och tacka dom. Men det finns gränser.
Då måste jag bara fråga, du kanske har skrivit om det men jag kopplar inte ihop ditt nick med ett sådant inlägg för närvarande:
Vad anser du om när det ordnas banderoller och nidramsor åt "svikare", som lämnat Cluben på ett tvivelaktigt och fult sätt?
Jag reagerar nämligen lite över det här. Jag har pratat med flera som säger samma sak som du (inte representerade på det här forumet, dock), men samtidigt avskyr "Judas" snacket. Jag förstår inte riktigt.. Ena stunden ältas det om att man ska visa respekt för spelare som lirat i Cluben men gått vidare, och helt plötsligt så är det fel att hylla?
(Som sagt, jag påstår inte att du har sagt/tycker det här, men jag vet att det finns folk som tycker såhär)
Sami ska självklart inte vara huvudfokuset nästa gång MODO kommer hit, och självklart ska det inte anordnas hyllningsparader och TIFO och sjungas ramsor om honom under fler matcher än nästkommande.
Men självklart ska han få hyllas på ett bra sätt. Vi kommer såklart inte börja sjunga "Oh Sami Torkki, Ole Ole" om han gör mål på oss och sånna saker, jag tror nog inte folk behöver vara oroliga över vart fokuset ligger. Men han ska få veta att han fortfarande betyder något för supportrarna.