Lukkinen >>
Jag delar din åsikt om Hento, i alla fall det spelmässiga. Sen vet i fan om vi verkligen är i panikbehov av en ny målvakt för tillfället, då jag faktiskt tror att han kan resa sig flera snäpp (fast jag ska vara ärlig när jag säger att den tron inte direkt är stenfast).
Men även om jag inte skulle hålla med dig så är det inte åsikten som jag reagerade på - du får självklart tycka vad du vill och det räknar jag med att folk som skriver här själva har som inställning. Som du skrev - jag respekterar det.
Jag förstod att du var sarkastisk, men anser att det finns betydligt bättre argument, vilket således speglade min kommentar.
Jag delar också din uppfattning om att det vore vansinne att värva en PP-back. Få våra backar att skjuta oftare och träna sikte på träningarna, så tror jag vi klarar oss bra ändå. Ska vi lägga pengar på något så är det dock i mina ögon en Norrbagge-typ, som vågar smälla på och gärna kan gruffa framför mål och ge motståndarlaget en och annan utvisning genom att reta gallfeber på dom. Det känns som att lite mer sådant blod behövs i truppen.