Hobbe wroteJag vet att Köttet kommer att idiotförklara mig nu
Absolut inte! Olika åsikter är väl det som föder debatt?
Men om läget skulle vara så att vi ligger illa till i omgång 42 så har jag inget emot att ta in en gammal råtta..
Här måste jag dock iaf fråga dig hur du tänker. Vad tror du det finns att plocka in i omg 42? Då kan vi verkligen få rikta in oss på Rod Miller...
Men just nu känns det bara som att vi kommer att sänka en talang för att försöka spela ett säkert kort.
Jag håller inte med. Detta eftersom jag ser en eventuell värvning av Liimatainen som att man säkrar upp utifall ytterligare problem uppstår. Lek med tanken att Ferna blir borta till jul. Vi struntar i Liimatainen och i omgång 7 blir Aalto skadad, borta 3 veckor. Vad gör vi då? Är det inte trots allt rätt så vettigt att redan nu kolla marknaden och säkra upp inför eventuella problem?
Ackeström skulle ju vara en rutinerad kille men i mina ögon ligger han på samma nivå som Rod Miller....
Han är ju rutinerad, fast oduglig. :lol: Den jämförelsen med Miller är jag böjd att hålla med om.
Jag respekterar givetvis alla åsikter, och idiotförklarar ingen, men jag vill gärna veta hur tänket ser ut bakom att det vore fel att stärka upp med en back till inför eventuella kommande problem med skador.
esset_87:
Om nu juniorerna skulle klara det lika bra som t ex Liimatainen, varför är dom inte ordinarie i så fall?