Dirdy Tror du kan ha missförstått. Det jag menade var att Fransson lär vara på det klara med vad hans roll i laget är varför vi inte lär riskera ovannämnda situation.
[raderad] Förutom Fredrik Bringnäs, står det nu klart att LHC även lånar in Olof Gunnarsson (från Mjölby) till morgondagens match mot Malmö.
~Lion Dirdy wroteTror du kan ha missförstått. Det jag menade var att Fransson lär vara på det klara med vad hans roll i laget är varför vi inte lär riskera ovannämnda situation. Japp, Sorry!
Dirdy mr mister wrotecluben har nåt nytt på gång. :lol: www.aftonbladet.se/nyheter/article3211674.ab jaa men vad kul att du hittade till "LHC i Media"-tråden.
brady Hörde idag att Junlad går till det laget som bjuder mest om inte han tar plats i NHL. Lhc behövde inte vara det naturliga valet. P.s Har spelat i samma lag som Junlad så tar mina källor väldigt seriösa. D.s
[raderad] Bjuder mest? I Europa då eller? Så vitt jag vet har Junland kontrakt med LHC och har således inte möjlighet att gå någon annanstans om han lämnar Nordamerika.
Driver73 brady wroteHörde idag att Junlad går till det laget som bjuder mest om inte han tar plats i NHL. Lhc behövde inte vara det naturliga valet. P.s Har spelat i samma lag som Junlad så tar mina källor väldigt seriösa. D.s Antar att du menar JUNLAND. Han skulle spela i antingen NHL eller AHL. Om han inte platsar där överhuvudtaget lär han komma hem till Stora Stolta. Annat finns inte...
just de Det blir ganska säkert AHL för JJ, och troligen några matcher i NHL. Nästa år är han troligen av NHL-kaliber. Tror inte alls att han spelar i Europa i år.
Driver73 Nä. Det är jag rätt så säker på också. Jag hoppas naturligtvis att det går bra för hans skull. Vore ju kul om han lyckades ta en ordinarie plats redan i år, men jag tror ju mer på att det blir AHL till att börja med.
Adrian http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1313551/petri-liimatainen-till-linkoping Ex-SSKare till Stora Stolta... Vad tror ni om det??
[raderad] Eh?! Så vitt jag minns av denna herre var han inte särskilt bra senast i SSK. Och det dröjer ju inte länge till Majesky ansluter. Ehm, nej luktar Oscar Ackeström lång väg.
Markus Kan det vara som så att Fernholms skada är värre än först befarat och att han blir borta en längre tid?
[raderad] Markus wroteKan det vara som så att Fernholms skada är värre än först befarat och att han blir borta en längre tid? Möjligt, men LHC har ju gått ut med innan att det är för tidigt att säga något än. Men om det är en långtidskada det rör sig om, inte värvar man en 40-åring på dekis som ersättare? Ähh fy. Hoppas XP är ute och cyklar.
Markus Skille: Det skulle väl vara därför då 8) Jag hoppas verkligen att det inte stämmer. Bozic eller Ekbom bör få chansen tills Majesky anländer i så fall.